Obserwatorzy

środa, 17 października 2012

Serum Hialuronowe BioDermic Professional Series - recenzja





SKLEP INTERNETOWY

Miesiąc temu otrzymałam bardzo ciekawą paczkę z kosmetykami do przetestowania od firmy BioDermic. 
Zawartość paczki opisałam tutaj : BioDermic .
Pierwszym przetestowanym kosmetykiem z tej paczki był peeling do skóry dłoni, który opisałam tutaj .

Kolejnym , równie ciekawym kosmetykiem marki BioDermic przetestowanym przeze mnie jest :

 Serum Hialuronowe BioDermic Professional Series

 Opis produktu :

Serum Kwasu Hialuronowego BioDermic zawiera dwa rodzaje kwasu hialuronowego w proporcji 1:1 – nisko cząsteczkowy ( o masie 1-2 kDa, czyli mniejszej niż granica przepuszczalności skóry) oraz wysoko cząsteczkowy (o masie większej niż 0,1 Mda). Dzięki temu preparat działa nie tylko na zewnętrzne, ale także na głębokie warstwy skóry.Działanie nawilżające Serum BioDermic związane jest z bardzo silnymi właściwościami higroskopijnymi kwasu hialuronowego, zapewniającymi efekt filmu ochronnego na powierzchni skóry. Produkt posiada doskonałe właściwości wygładzające, odżywcze i ujędrniające. Ponadto doskonale łagodzi, regeneruje, o redukuje niedoskonałości oraz zmniejsza widoczność blizn. Dobrze nawilżona warstwa rogowa naskórka zwiększa swoją zdolność do przepuszczania substancji czynnych. Serum Kwasu Hialuronowego BioDermic jest preparatem niekomedogennym i biozgodnym, w związku z czym nie wywołuje żadnych niekorzystnych reakcji w postaci podrażnień, alergii, wyprysków, zaczerwienień, czy pieczenia.





Sposób użycia:

Codziennie rano i wieczorem wmasować Serum w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu. W razie potrzeby można nałożyć dodatkowo krem. Preparat bardzo dobrze się wchłania i doskonale spełnia rolę bazy pod makijaż.

Efekty na skórze:

Ochrona i doskonałe nawilżenie
Wygładzenie i ujędrnienie
Redukcja niedoskonałości
Działanie antyoksydacyjne

Każdy rodzaj cery

Poj. 30 ml 
Cena sklepowa :  119.99


 Moja opinia :

Serum hialuronowe BioDermic testowałam przez miesiąc czasu. Kosmetyk ten bardzo miło zaskoczył mnie pod względem efektów i zastosowania.Moją nową bazą pod makijaż jest otóż właśnie serum hialuronowe BioDermic :)Serum można bez problemu aplikować jako baza pod makijaż, gdyż bardzo dobrze nawilża twarz oraz przygotowuje ją do nałożenia pudru, poza tym serum szybko wchłania się, co jest bardzo istotne . Kosmetyk ten nie pozostawia białego filmu, jest przezroczystym żelem, który po nałożeniu na skórę , natychmiastowo się wchłania, pozostawiając efekt nawilżenia i ujędrnienia . Pomimo młodej cery, jaką posiadam, nieubłaganie zaczynają się już pojawiać pierwsze zmarszczki - tak,tak :) Najbardziej dokuczają mi zmarszczki na czole, gdyż jestem krótkowidzem, noszę okulary i często mrużę oczy, co powoduje napinanie czoła. Serum bardzo dobrze nawilża cerę, jest "fundamentem" w jej pielęgnacji . Kosmetyk stosowałam przez 30dni, codziennie rano, jako baza pod makijaż . Producent zaleca stosowanie serum codziennie rano i wieczorem, jednak ja zdecydowałam, iż przy mojej tłustej cerze wystarczy rano aplikować serum, gdyż wieczorem używam matujących kremów, zwężających pory. Tłusta cera rządzi się swoimi prawami, jest bardzo trudna w codziennej pielęgnacji , jednak nie wolno jej przesuszać ! Dlatego też serum hialuronowe spełniało u mnie rolę codziennej butelki wody dla mojej skóry :) 



Wygląd opakowania i sposób aplikacji:


Opakowanie serum jest szczelnie zamknięte pod nakrętką oraz specjalnym dozownikiem.
Opakowanie bardzo innowacyjne, chroni przed dostaniem się bakterii z powietrza czy dłoni.
Serum aplikujemy przy pomocy pompki bezpośrednio na dłoń lub szpatułkę i nanosimy na twarz.
Tego typu opakowania kosmetyków - z dozownikiem najbardziej sobie cenię, gdyż przy problematycznej cerze ograniczenie bakterii do minimum jest konieczne i bardzo ważne. Kształt opakowania serum jest okrągły, dobrze dostosowuje się do dłoni, nie ślizga. Etykieta zawiera dokładny opis i skład serum - taka mini ulotka . Serum łatwo dozujemy za pomocą pompki, lecz nie mamy możliwości podglądu na opakowaniu, ile zużyliśmy kosmetyku. Etykieta zakrywa widoczność. Jednak w przypadku tego opakowania z dozownikiem, serum powinniśmy zużyć do końca, bez najmniejszego problemu.

Konsystencja :

Kolor konsystencji serum to bezbarwny żel, który po nałożeniu na skórę, przyjemnie ją chłodzi i pobudza. Serum jest nie za gęste, ani za rzadkie pod względem konsystencji. Bez problemu aplikujemy i nanosimy na buzię. Szybko wchłania się, nie pozostawia niechcianego białego filmu. Nawilża, ujędrnia i pobudza skórę.

Podsumowanie :

Serum hialuronowe BioDermic dobrze nawilża , ujędrnia skórę. Efekty stosowania są widoczne już po pierwszym tygodniu. Polecam powyższy kosmetyk, jako przetestowany przeze mnie i szczerze oceniony.

Zainteresowanych  kupnem zapraszam do internetowego sklepu BioDermic :

BioDermic sklep

Zapraszam także na stronę główną producenta Bio Dermic oraz fanpage na Facebook-u :

http://biodermic.pl/

http://www.facebook.com/BioDermic

Dziękuję serdecznie firmie BioDermic za możliwość przetestowania powyższego kosmetyku.


2 komentarze:

  1. Bardzo cenię tego typu kosmetyki. Teraz stosuję serum Koalane, ale jak tylko będę szukać następnego chętnie zapoznam się z Bio Dermic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam - kosmetyki BioDermic to profesjonalizm w 100% :)
      Mi również będzie niebawem dane testować kosmetyki Koalane :) Bardzo się cieszę na tą współpracę :)

      Pozdrawiam i dziękuję Ci za każdy komentarz ! :)

      Usuń