Obserwatorzy

wtorek, 30 października 2012

Compact Powder Carroll - puder w kamieniu nr 12 - Recenzja

Moim drugim kosmetykiem otrzymanym dzięki uprzejmości sklepu internetowego PaaTal jest :

Kompaktowy Puder w kamieniu marki Carroll UK o odcieniu nr 12 "Sunhaze" 






Opis produktu :

Puder w kamieniu Constance Carroll 12 Sunhaze -  bardzo delikatny, wzbogacony jedwabiem puder prasowany, nadający cerze naturalny wygląd. Wygładza skórę, odżywia cerę. Działa nawilżająco. Kosmetyk wyposażony w delikatny puszek ułatwiający równomierne nakładanie pudru. Chroni przed szkodliwym działaniem czynników atmosferycznych. 

  
Zastosowanie:
Stosujemy na podkład, bądź tez sam jako środek nadający skórze naturalny zdrowy wygląd. Idealnie wygładza powierzchnię skóry.

Zapobiega błyszczeniu cery jednocześnie ją odżywiając. 


 Zawiera:
- nawilżającą witaminę E.
- jedwab naturalny wygładzający cerę.
- filtry przeciwsłoneczne UVA/UVB.
- dzięki dodanym substancjom zapachowym posiada przyjemny zapach.





 Plusy :
 + dobrze kryje niedoskonałości cery,
 + łatwa aplikacja przy pomocy puszka lub pędzla,
 + ładny delikatny, zapach ,
 + wydajne opakowanie,
 + poręczne opakowanie z lusterkiem,
 + przystępna cena : ok. 8/10zł w zależności od danej drogerii.

Minusy :
- produkt jest niestety komedogenny czyli zapycha pory,
- odcień 12 , który został z góry narzucony jest dla mnie o co najmniej 3 tony za ciemny,
- brak informacji o produkcie w ofercie internetowego sklepu PaaTal. 

Puder dostępny jest w następujących wariantach kolorystycznych :


Moja opinia :

Markę Carroll znam od dawien dawna, gdyż będąc jeszcze małą dziewczynką podpatrywałam sztuki makijażu od mojej starszej siostry, która namiętnie stosowała duże ilości pudru w kamieniu właśnie tej marki :) Nie wyszło jej to na dobre, gdyż ma wrażliwą, wręcz atopową cerę i skóra po pewnym czasie zaczęła jej schodzić z buzi plastrami .. Odzwyczaiła się szybko od stosowania tego typu pudrów i dziś już ich nie używa, nie dlatego, że są nie dobre jakościowo, lecz po prostu są niewskazane dla jej rodzaju cery. Ja osobiście przetestowałam bardzo delikatną ilość tego pudru na swojej twarzy, po wcześniejszym nałożeniu bazy i stwierdzam, iż nawet mała ilość tego pudru zapycha nieestetycznie pory, co za tym idzie w moim przypadku powodowanie zaskórników. Kolor pudru - nr 12 "Sunhaze" okazał się kompletnie nietrafionym dla mojej śniadej cery. Jest o 2-3 tony za ciemny i po umalowaniu się tym odcieniem miałam dosłownie pomarańczową buzię ;-) Szkoda, że odcień pudru nie został wcześniej ze mną skonsultowany.. Nie jestem przekonana co do tego pudru. Raczej go nie zakupię. Jedynym walorem jest w nim dla mnie kształt i rodzaj opakowania - wygodne i praktyczne, zawiera lusterko i gąbeczkę. 


Marka : Carroll UK.

Cena :   8 zł

Waga : 10g 


Dziękuję firmie PaaTal za przesłanie kosmetyków do przetestowania.

Zapraszam do e - sklepu PaaTal  :


Fanpage PaaTal :

3 komentarze:

  1. Constance Carrol to był pierwszy puder jaki kiedykolwiek dla siebie kupiłam. Bardzo go lubiłam, ale teraz nigdzie nie widzę ich produktów. Kiedyś kupowałam wiele kosmetyków ich marki: tusz do rzęs, odżywkę, lakiery i zmywacz do paznokci, cienie do powiek. Widzę, że zmienili logo i opakowanie, a nawet nazwę na Carroll UK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zmienili opakowania , co mnie mile zaskoczyło :) Teraz w takim kompaktowym pudrze mamy od razu lusterko, co jest bardzo sama przyznasz praktyczne :) Natomiast nigdy nie miałam do czynienia z żadnym innym ich kosmetykiem.. Wiem jednak,że ich produkty są dostępne w miejscowych drogeriach, jak np. u mnie Perfumeria + stoisko z kosmetykami, w tym Carroll :) Musisz popytać ekspedientki :) Pozdrawiam !

      Usuń
  2. Fajnie, że opisałaś ten produkt, ponieważ słyszałam kiedyś, że jest dobry i chciałam się o nim więcej dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń