Obserwatorzy

czwartek, 18 października 2012

Kubek od Lipton

 Witajcie w czwartek :)
Dzisiaj listowy dostarczył mi wygrany w konkursie Lipton Taxi duży kubek :)
Czekam jeszcze na drugą wygraną w tym konkursie - pendrive Lipton.
Kubek jest bardzo pojemny i posiada ładny nadruk :

Zachęcam do zaglądania na fanpgae Lipton , jak widać opłaca się brać udział w ich konkursach:)

Fanpage Lipton :

http://www.facebook.com/lipton?fref=ts

Aktualnie jest NOWY KONKURS , do wygrania takie same kubki , jak mój, pendrive oraz torby!
Zachęcam do udziału - zasady konkursu tym razem już nie opierają się na zapraszaniu znajomych,lecz są nieco bardziej kreatywne - tworzymy komiks :)

Konkurs Lipton :

https://apps.facebook.com/liptonkomiks/

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kubek! Gratulacje...

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przyda się napewno :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładny!
    p.s. ja też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny kubek :)
    Mam pytanie. Długo czekałaś na nagrody od nich? Bo opinie są takie, że ponad 30 dni mija i nie wysłali tych nagród. Ja wygrałam u nich raz torbę w tym komiksie a później kumulację trzech nagród. Jest szansa, że w ogóle dostanę te nagrody? ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chcę Ciebie martwic, ale ja wygrała kubek i pendrive. Na pendrive czekam już z miesiąc i nic.. Także długo czeka się :)

      Usuń
    2. To dobrze słyszałam ;/ W regulaminie jest, że do 30 dni prześlą... To zobaczę go może po Nowym Roku albo i wcale ;D

      Usuń