Obserwatorzy

piątek, 22 lutego 2013

Moje Zakupy z Rossmanna, Biedronki , Allegro

Dzisiaj obiecany post zakupowy, o którym już wczoraj Wam wspominałam.
Nie mam weny do pisania recenzji, gdyż wprawdzie wyzdrowiałam z grypy, lecz dopadło mnie inne schorzenie, które każda z nas co miesiąc dobrze zna... :)) Leżę i marudzę, a jutro już obiecuję , iż powrócę z recenzjami :) Tymczasem pocieszę Wasze oczy moimi zakupami ( nieświadomie rymuję :) :





W Rossmannie nie byłam już wieki temu, więc ostatnimi dniami postanowiłam nadrobić zaległości i troszkę zaszaleć... A jak moje szaleństwo skończyło się ? - 100 zł na koncie...Na zdjęciu nie widać wszystkich zakupionych rzeczy, gdyż część już została rozpakowana lub rozdana dla rodzinki.. Moja koleżanka, która towarzyszyła mi podczas zakupowego wypadu w Rossmannie, przekonała się, że nie można mnie tam zostawiać samej, bo wydałabym chyba wszystko co mam w portfeli :) Jakiś syndrom zakupoholiczki odezwał się we mnie ostatnio.. I tak w Rossmannie zakupiłam m.in.:

1. Śliczny Bidon z Motywem Reniferów 400ml, idealny na studenckie zjazdy - kawka, herbatka etc.:) Był  przeceniony bodajże z 19,99zł na 12zł, więc skusiłam się. Nie dość, ze ładny to jeszcze wygodny i praktyczny, gdyż posiada wysuwaną nakrętkę, dozującą nalewanie napoju. Polecam..

2. BiC - zestaw golarek 4-pak. Przyznam, że zawsze wybieram tańsze maszynki , nie zważając na firmę, ale te urzekły mnie swoimi różowymi uchwytami w kwiatki :D Bardzo ładne :D A do tego solidne. Cena z tego co pamiętam za czteropak to chyba coś ok. 12zł..

Pozostałe rzeczy, które zakupiłam a nie ma ich na zdjęciu to : Dove antyperspirant Męski w spray-u, Bell - podpaski Dwupak, Air - Wick odświeżacz powietrza o zapachu lawendy - gniazdko + wkład, szczotka do włosów, grzebień i Farba do włosów w postaci musu -NOWOŚĆ ! Schwarzkopf, o której postaram się Wam może jeszcze napisać wkrótce :) Kolor jaki wybrałam to : Nugatowy Brąz.




Z Biedronki kupiłam :

- Świeczkę Zapachową Aril - Wanilia & Pomarańcza - cena ok. 5zł.

A najcenniejsze łowy pochodzą z Allegro :

- Avon Woda perfumowana Herve Leger Intrigue - poj. 50ml, Cena w katalogu : 149zł.
Ja upolowałam ją na allegrowym bazarku wraz z kremem Nutri Gold  L'oreal za 43zł - dacie wiarę ? :) W tej cenie wliczona jest już przesyłka !! Perfumka warta 150zł i krem z L'oreala za 43zł.. Okazja, jakich mało. Oczywiście oba kosmetyki są NOWE i Oryginalne, perfumka w kartoniku a krem także i zafoliowany. Nie są to żadne podróbki, gdyż kto, jak kto ale ja byłam konsultantką jakiś czas temu :) Krem nie jest widoczny na zdjęciu, gdyż powędrował w ręce moje siostry. Herve Leger w. perfumowana została wręczona mojej Mamie na Urodziny. Bardzo spodobał się jej ten zapach, mi także przypadł do gustu. 

- NUXE - krem do dłoni i paznokci - UWAGA : Pachnie okropnie !! :( 
Nie wiem czy to wada terminu przydatności, bo takowego nie znam, ale gdy nałożyłam ten krem na dłonie i wmasowałam a następnie powąchałam dłonie, zrobiło mi się naprawdę niedobrze ! Krem pachnie "trupim jadem " dosłownie, kojarzy mi się z czymś niesłychanie brzydkim, tak mnie odrzucił ten zapach, że od razu pobiegłam zmyć jego okropną woń z moich dłoni !!! BUBEL jak dla mnie pod względem zapachu, bo nawilża dosyć dobrze, ale nie przekonam się do niego za nic w świecie !! Opakowanie : 15ml. Krem zakupiłam w zestawie wraz z pozostałymi kosmetykami widocznymi wyżej na zdjęciu ( oprócz wody ).

- CLINIQUE - program tygodniowej pielęgnacji cera mieszana, w pastylkach mamy mydło, tonik i krem.

- Yves Rocher - Moja ulubiona maseczka do twarzy - rytuał Hammam, , maska z glinką Marokańską, poj. 100ml, kosmetyk pełnowartościowy, wystarcza na długo. Maska do twarzy i włosów, ale ja ze względu na jej dobroczynne działanie używam tylko na twarz. Cena katalogowa : 50zł.

- Yves Rocher - Oliwka pod prysznic z olejkiem Arganowym ! Mini wersja, poj. 30ml.
Jestem zakochana  w linii kosmetyków Tradition de Hammam Yves Rocher, dla których poświęcę niebawem osobny post w postaci Recenzji. Polecam !!

Zestaw powyższych kosmetyków Y.Rocher, Nuxe oraz Clinique nabyłam także równie tanio, gdyż sama maska kosztuje ok. 50zł w katalogu, a ja wszystkie rzeczy upolowałam za kwotę : 30,50zł już z kosztami wysyłki. Jednak ten krem Nuxe oddam komuś lub wyrzucę, bo okropnie brzydko śmierdzi.

35 komentarzy:

  1. Ja wolę po zakupach nie chodzić bo zawsze wracam z pustym portfelem ;/ Mówię sobie, że nic nie kupię a zawsze jest jakaś promocja i się skuszę :D A nie pracuję to później krucho z kasą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo , też nie pracuję, ale jak przyzbieram trochę keszu to korci mnie gdzieś pójść na zakupy :)

      Usuń
  2. ja tez uwielbiam serie TDH z Yves Rocher :) peeling i oliwka są u mnie stałymi goścmi :) zawzse kupuje je na mejlingi jak jest -50% :) bo katalogowe ceny maja zwlajace z nóg :) za to balsam z tej serii moim zdaniem mocno śmierdzi, zupelnie inny zapach niz olwiki i peelingu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nawet śmię twierdzić, że seria TDH z YR. to jedna z lepszych ich linii kosmetycznych :)

      Usuń
  3. Świetne okazje cenowe.
    Maszynki bic są bardzo ostre - jeśli jeszcze nie używałaś to uważaj ;) Nie mają ruchomej główki i mogą zaciąć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie zauważyłam , ze te potrójne ostrza to mogą nieźle zaciąć :/
      Ale ja używam je tylko do depilacji pach, tak na szybko :)
      W każdym bądź razie dzięki za ostrzeżenie :D

      Usuń
  4. Widzę, że zakupy udane;)
    Posiadam pełnowymiarowy olejek pod prysznic z olejkiem arganowym i muszę przyznać, ze jest niezły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie i mi też spodoba się :)

      Usuń
  5. świeczki... uwielbiam je ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mam kupiła kubek termiczny w interze (i nie był taki tani) i przecieka. I jakoś przez to zraziłam się do tych kubków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie strasz mnie nawet :D to mój pierwszy kubek termiczny, niebawem jak będę miała zjazd to wypróbuje go.. Oby nie przeciekał , bo dopiero wkurzę się :D

      Usuń
  7. daj znac prosze jak sprawdzil sie clinique:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wypróbuję dam znać, bo rozważam opcję dodania go do zestawu kosmetyków w ramach Nowego Konkursu u mnie niebawem ;-)

      Usuń
  8. Widzę, że zakupy udane. 'Trupi jad' mnie przeraził:P No i wracaj wreszcie do zdrowia:)

    PS> kilka dni temu napisałam do Ciebie maila, jak masz chwilkę to sprawdź pocztę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żebyś tylko poczuła ten zapach kremu, a też byś tak go nazwała... :///
      Co do mail-a proszę napisz jeszcze raz, bo widocznie wpadł do SPAM-u, gdyż nie przypominam sobie abym go widziała w skrzynce odbiorczej :/

      Usuń
  9. ja też lubię Yves Rocher. Jutro się wybieram do sklepu ale muszę się ograniczyć bo dopiero robiłam zakupy internetowe:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakupy , zwłaszcza kosmetyczne uzależniają ;-)

      Usuń
  10. A tak w ogóle to bardzo lubię czytać takie posty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :) Moje ulubione posty to zakupowe oraz przeglądy poczty ;-)

      Usuń
  11. Bidon fajny, ale niestety ciepła nie trzyma zbyt długo ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, tego kurde obawiam się :( No nic, wypróbuję go to przekonam się.. :)

      Usuń
  12. Też mam, a raczej miałam ten kubek....kupiłam go od razu, jak tylko pojawił się na półkach sklepowych....i niestety- mój przeciekał, więc uważaj. Wiem, że nie tylko ja miałam problem z tym kubkiem... ;/ Szkoda, bo strasznie mi się podobał...

    OdpowiedzUsuń
  13. widze ,że zakupki udane
    świetny blog
    zapraszam do siebie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. zakupy fajne:) pozazdrościć tylko tej radości z nowych nabytków:) zapraszam do mnie http://tococieszy.blox.pl/html na nie co mniejszy haul zakupowy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. super jest ten Bidon - ciekawy ma motyw!

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne zakupy, udało Ci się z tą wodą perfumowaną Avon:) Na allegro czasem można fajne rzeczy taniej upolować. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a co to jest to Aril?swieczusia zapachowa?
    uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego, przeraziłaś mnie tym zapachem kremu, będę go omijała z daleka :)

    OdpowiedzUsuń