Obserwatorzy

poniedziałek, 11 lutego 2013

Nowe Współprace !!!

Witajcie :)
Po małych zawirowaniach jestem ponownie w Blogosferze :)
Stęskniłam się za Wami, podglądam na bieżąco Wasze wpisy, ale w końcu powracam także ze swoimi :)
Sesja dobiega u mnie wreszcie końca, zostały tylko ostatnie 2 wpisy i zdanie indeksu Uff.. 
Dopadło mnie paskudne przeziębienie i walczę z toną chusteczek :)
Co nowego u mnie ?
Mnóstwo nowych jak i dawnych współprac !!!
Na niektóre paczki czekałam kilka miesięcy :)
Współprace , które Wam dziś pokażę zawarłam jeszcze w ubiegłym roku jesienią !
Poza tym na bieżąco, niemal codziennie otrzymuję nowe propozycje współpracy co mnie bardzo cieszy
 i motywuje do dalszej pracy ;-)

Zaczynamy od dzisiejszych paczek :


Listowy dziś niczym Św. Mikołaj obdarował mnie paczką pięknie ozdobioną, która ważyła niemal 4 kg !

1. Przesyłka pochodzi od Sklepu Grota BRYZA  w ramach nowej współpracy, zawartej z przemiłą Panią Bogusławą . W środku paczki czekały na mnie kosmetyki wybrane w większości przeze mnie, dodatkowo Pani Bogusława dołożyła też coś od siebie Gratis :) Jestem bardzo zadowolona już na samym początku tej współpracy, gdyż nie tylko miałam możliwość wyboru kosmetyków do testu , ale także kontakt z Panią Bogusławą był bardzo dobry, życzyłabym sobie aby każda współpraca przebiegała w tak pozytywnej atmosferze :) Ucieszyła mnie już sama ozdobna papeteria na pudełku :) A w środku same pachnące cudeńka, zobaczcie :



Przeglądając asortyment sklepu Grota BRYZA bardzo ucieszyłam się widząc kosmetyki marki BingoSpa , gdyż to moje jedne z ulubionych . Wybrałam bez wahania :

1. Czekoladowy zestaw : żel pod prysznic 300ml oraz czekoladowe mydełko 300ml BingoSpa .
2. Szampon kolagenowy z kwasami owocowymi 500ml BingoSpa.
3. Maska do włosów z glinką Ghassoul 500g BingoSpa.
4. Sól glinkowo cynkowa do przyrządzania masek na twarzy, ciało, okładów, 1250g BingoSpa.

Bonusy :

5. Trzy różne solanki do kąpieli.
6. Mydełko .
7. Długopis i bryloczek z logo firmy ;-)

Kosmetyki BingoSpa zdominowały teraz moją toaletkę w łazience :)





2. Paczka to kosmetyki w ramach również nowej współpracy na którą czekałam dosyć długo, ale warto :)
Zawarłam współpracę z firmą Pilomax i otrzymałam w sumie dwie paczki, a w nich :

1. NOWOŚĆ : Maska do włosów Henna Wax dla brunetek z zieloną herbatą - pachnie obłędnie ! :)
2. Regenerująca i nawilżająca maska do włosów z aloesem MEGA opakowanie !
3. Dużą ilość próbek - na zdjęciu jest okazana połowa z nich , gdyż część już przetestowałam w ubiegłym tygodniu.

Moje włosy będą teraz po królewsku traktowane :)




3. Paczka to kolejna przesyłka w ramach stałej współpracy z BingoSpa .

Do przetestowania wybrałam sobie :

1. Szampon borowinowy i 7 ziół 300ml.
2. Peeling błotny do twarzy z kwasami owocowymi 100g.
3. Krem pielęgnacyjny Zea Mays 100g.

Szampon dziś "obwąchałam" i pachnie zniewalająco, mam nadzieję, iż tak samo podziała na moje włosy.
Peeling błotny ma bardzo ciekawą, zwartą konsystencję z małymi drobinkami ścierającymi, więc dla mojej tłustej, trądzikowej cery będzie w sam raz. A krem jest dla mnie niespodzianką, czymś intrygującym już z samej nazwy :) Dziękuję BingoSpa za obdarowanie mnie po raz trzeci zaufaniem i możliwością testowania kosmetyków. Biorę udział także w nowym projekcie BingoSpa - tworzenie Encyklopedii Urody, który niebawem Wam bliżej przedstawię :)





4. Przesyłka pochodzi z ubiegłego tygodnia od Ambasady Piękna .
Pan Grzegorz zawarł ze mną współpracę i przesłał kurierem na początek 2 kosmetyki do pielęgnacji włosów:

1. BIOSILK szampon 50ml.
2. BIOSILK odżywka 50ml.

Ślicznie dziękuję !!!




5. Paczka pochodzi również z ubiegłego tygodnia od firmy Marion .

Otrzymałam do przetestowania 2 kosmetyki pełnowartościowe oraz kilka próbek. Na zdjęciu powyżej widać tylko część kosmetyków, gdyż ampułki powędrowały już do mojej siostry, gdyż są przeznaczone do pielęgnacji włosów blond.. A pozostałe niewidoczne próbki zostały już przetestowane. To co uchowało się prezentuję na zdjęciu :)

1. Odżywka stylizująca w piance do włosów zniszczonych, przesuszonych.
2. Maska borowinowa w saszetce 30ml.
3. Duet termoaktywny dla stóp .

Pozostałe kosmetyki , których nie widać na zdjęciu to :

4. Ampułki rozświetlające do włosów blond.
5. Maska nawilżająca do twarzy.


Dziękuję za nawiązanie współpracy, przesłanie długoooooo -wyczekiwanej paczki :)




6. Przesyłka z ubiegłego tygodnia - nowa współpraca z firmą Homeofit-lab .

Zostałam zaproszona do przetestowania wybranego przez siebie kosmetyku włoskiej marki Agronatura.
Do wybory miałam linię kosmetyków Lavenda oraz Anti-age.
Wybrałam :

- Odżywka - balsam do włosów Lavenda , poj. 50ml.

Produkt ten już przetestowałam i niebawem podzielę się z Wami swoją opinią na jego temat.

Lampa w aparacie zbyt bardzo rozświetliła zdjęcie, więc zamieszczam fotkę ze strony sklepu Homeofit-lab :



Źródło : http://www.homeofit-lab.com/?116,odzywka-balsam-do-wlosow-lavanda-mini-pojemnosc


Jak widzicie mam ogromny zapas kosmetyków do przetestowania..
Możecie więc liczyć na dużą porcję recenzji kosmetycznych u mnie, na które już teraz Was serdecznie zapraszam :)

Dodam tylko, iż czekam jeszcze na kilka równie ciekawych paczek :)

Pozdrawiam !

28 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro dostalas bonus to za wybrane przez Ciebie rzeczy musialas zaplacic ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nic z tego ! :) Przesyłka w całości jak wszystkie pozostałe była darmowa w ramach współpracy. Bonus - miałam na myśli gratis od firmy.

      Usuń
  3. Wow, super paczki :) Będzie o czym poczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania. Sporo tego, sporo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Madziuulaa ! CO tu się dzieje, widzę że pełną parą idzie testowanie i szczerze gratuluje ! :) mam nadzieje że kosmetyki się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję podjęcia nowych współpracy i czekam na nowe recenzje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. taki sam czekoladowy zestaw kupiłam teściowej na imieniny, była zadowolona :)
    gratuluję owocnych współprac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję :)
    Długo czekałaś na Ambasadę Piękna? bo ja czekam i czekam...
    Inne paczki też coś do mnie dojść nie mogą i to polecone ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam na moje mini rozdanie w owiecccckowej-szafie:
    http://owiecccckowa-szafa.blogspot.com/2013/01/mini-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. nie znam wiekszosci z tych kosmetykow takze ciekawa bede recenzji ;) zapraszam do siebie na rozdanie kosmetykow z MUA,moze cos przypadnie Ci do gustu.pozdrawiam x x x

    OdpowiedzUsuń
  11. o matulu :D ale tego dużo! testuj,testuj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Ci zazdroszczę takich paczuszek, a właściwie paczek :)) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo jestem ciekawa :) a poza tym oczywiście zazdrość mnie zżera ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnego testowania życzę:D

    OdpowiedzUsuń