Obserwatorzy

niedziela, 21 lipca 2013

Lenka powraca do Was !!! ;-)

Witam serdecznie :*

Cała i zdrowa,jak sami widzicie na zdjęciu poniżej :)

Ze zdrowiem już o niebo lepiej, studia mam za sobą, obroniona na 5 !! :D




Teraz cudowne wakacje i czas na nadrabianie zaległości w Blogosferze :)

Kochani postaram się co dzień kilka razy zaszczycać Was tym, co przetestowałam i pokażę, na które kosmetyczne, jak i spożywcze nowinki warto rzucić okiem.. :)

Tymczasem dziś witam Was serdecznie, jestem ciekawa co u Was dobrego ?

Lecę zerknąć do Was a od jutra Pani Mgr Pedagogiki wraca do kilkania recenzji !

P.S.

Dziękuję każdej z Was za tak miłe słowa otuchy i życzenia powrotu do zdrowia, jesteście wspaniali !!!!!!!!!!!!

Yupi!!! :)))


Miłej nocki :*


_Lenka_

31 komentarzy:

  1. Ale super,że już jesteś! :D
    Ciesze się,że wydobrzałaś i GRATULACJE! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję magisterki
    Znam tę radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, ja w piątek obroniłam licencjat na 4 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie GRATULACJE :)

      Usuń
  4. Gratuluję Pani Magitser:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tytułu :D
    Radość przeogromna :) Aż wspomniałam sobie swoją obronę sprzed 6 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluje obrony :)
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i fajnie że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że Pani Magister zechce przyjść we wrześniu na spotkanie rozwijające świadomość składów kosmetycznych w Lublinie, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. moje gratulacje :) trochę spóźnione ale szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do udziału w kosmetycznym rozdaniu! :) Nagroda: mega zestaw kosmetyków i gadżetów, na optymistyczne rozpoczęcie roku szkolnego :D. Link do konkursu: http://make-up-charm.blogspot.com/2013/08/powrot-do-szkoy-wygraj-zestaw-kosmetykow.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Super że jesteś już zdrowa. Firma Neo Nail prosi o recenzję produktów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog ;)
    obserwuję i zapraszam do mnie: http://darmowegadzetyiprobki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny blog:) zapraszam do mnie:)

    http://sandrainvogue.blogspot.com/

    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulujemy! Czekamy na kolejne recenzje i obserwujemy :)

    http://ourlovetolive.blogspot.com

    buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  15. outgoings marinus malodorous henn exhumed curling wardroom Yu-Chung Cynde
    Jeux d'animaux

    OdpowiedzUsuń
  16. Ми повинні розглядати безліч проблем зі здоров'ям, а також з цільного зерна забезпечують ліки від хвороби можна лікувати за допомогою ліків.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  17. Váš článek je velmi užitečné, děkuji moc.

    Obat Ampuh Miom dan Kista

    OdpowiedzUsuń