Obserwatorzy

czwartek, 15 listopada 2012

Tag Relax

 

Zostałam otagowana przez :

Ślicznie dziękuję  :)

Zasady Tagu Relax :
Zabawa polega na tym, aby podać 6 pomysłów, które uważasz, że relaksują.
Następnie należy otagować 5 blogów.
 
Moje sposoby na relax :
 
1. Czytanie książek
2. Maseczka na twarzy po męczącym dniu :)
3.  Bieganie - sport to zdrowie !
4. Spotkanie z przyjaciółką :)
5. Seans filmowy w domowym zaciszu.
6. Spryskanie ciała ulubionymi perfumami !
 
Zapraszam do TAG-u następujące osoby :
 

Pozdrawiam !
 
 
 

2 komentarze:

  1. Dziękuję za otagowanie:) Co mnie relaksuje?
    1. Cisza
    2. Kontakt z naturą
    3. Jak mnie córka rozśmiesza
    4. Wysiłek fizyczny w tym uprawianie sportu
    5. Pogaduchy z przyjaciółkami przy winku
    6. Sprzątanie (o dziwo;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo kolejny tag, ja ostatnio odpowiedziałam na najpopularniejszy, liebster, a tutaj nowy relaks:)

    OdpowiedzUsuń