Obserwatorzy

czwartek, 22 listopada 2012

Rossnet Konkursy - Informacja ze strony Obsługi portalu

Jakiś czas temu pisałam o wątpliwościach co do wyłaniania zwycięzców na portalu Rossnet.pl w konkursach. Dziś otrzymałam odpowiedź zwrotną w związku z nadesłanym moim zapytaniem w tej sprawie.
Szczerze nie liczyłam na jakikolwiek odzew , ale zostałam mile rozczarowana :) Dostałam krótkie, ale rzeczowe wyjaśnienie i chcę wszystkich poinformować , że każdy apel służy czemuś i jest ważny. Dlatego też, każdy , kto zabrał w tej sprawie głos powinien czuć się dumny, że przeciwstawił się nieuczciwemu wygrywaniu nagród na portalu Rossnet. Zmiany, jakie zostaną wprowadzone w regulaminie mam nadzieję,że ukrócą ten proceder nagminnego wygrywania całych rodzin ! Jak się jednak stanie, zobaczymy w praktyce. Zamieszczam poniżej , zgodnie z obietnicą - informację, jaką otrzymałam od obsługi portalu Rossnet :


"
Szanowna Pani,

Dziękujemy za nadesłane uwagi.
Zapewniamy, że Laureaci są wyłaniani w sposób uczciwy, zgodnie z systemem określonym w Regulaminie każdego z konkursów.
Nasze konkursy cieszą się ogromnym zainteresowaniem – często całych rodzin, które regularnie nadsyłają do nas swoje zgłoszenia, stąd Pani obserwacja. Niemniej w odpowiedzi na sugestie naszych Użytkowników, do regulaminów obecnie trwających konkursów został wprowadzony zapis mający na celu ograniczenie tego typu sytuacji.
Zachęcamy do udziału w kolejnych konkursach i życzymy powodzenia.





Z wyrazami szacunku,

-------   --------------------
Sekcja Obsługi Klienta "


Na czerwono podkreśliłam złożoną obietnicę ze strony Rossnetu o wprowadzeniu zmian w regulaminie. Chętnie zapoznam się z nowo wprowadzonymi zapisami w Regulaminach konkursów.
Następnie zapoznam się z nowymi wynikami trwających konkursów i dopiero wówczas ocenię, czy te zmiany w regulaminach były ważne, czy jednak może tylko "kosmetycznymi poprawkami " mającymi zbyć moje zapytanie.  

5 komentarzy:

  1. Nie wiem, ale widzę, że kazdemu wysyłaja maila o tej samej treści. Wytnij i wklej.
    Ja już po tych letnich konkursach, dałam sobie spokój z Rossnetem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także zaprzestałam brać udział dopóki nic się nie zmieni w tych śmiesznych wynikach..

      Usuń
    2. Ja też już nie biorę udziału, szkoda mojego czasu.

      Usuń
  2. Tak jak myślałam, jednak odpisali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za udział w moim konkursie :) Na chwile obecna masz 8 losów :)
    Pamietaj, ze musisz byc publicznym obserwatorem mojego bloga :))
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń