Obserwatorzy

piątek, 23 listopada 2012

Nowa Współpraca VENITA + kilka słów

Dziś kurier dostarczył mi paczuszkę z kosmetykami firmy Venita w ramach nawiązanej współpracy .
Do przetestowania otrzymałam :

- szampon 400ml z wyciągiem z pokrzywy,
- krem do twarzy z filtrem SPF 15 nawilżająco - ochronny na zimę 50ml



Dziękuję za ekspresową wysyłkę Pani Agacie :)


Dodam, że czekam nadal już na 5 zaległych przesyłek z poczty...

Jutro i w niedzielę mam zjazd, więc cały dzień na uczelni, nie będę dodawać postów.

Jak na złość rozchorowałam się akurat teraz, kiedy muszę jechać na uczelnię :(

Wrócę do Was już w poniedziałek z nową porcją recenzji kosmetycznych oraz nowymi przesyłkami :)

Mam nadzieję, że licznik na moim blogu już niebawem wybije magiczną liczbę 10 000 ! :)

Wówczas zorganizuję zapowiedziany KONKURS !

Pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy.
    U nas rano dziś mróz był, ale ja akurat ostatnio zaopatrzyłam sie w krem na zimę Floslek.
    A dla córci będę miała od Skarbu Matki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocna współpraca :) Czekam na recenzję i nie ukrywam, że interesuje mnie szampon :)

    Obserwuję z miłą chęcią i zapraszam do tego samego :) Miło byłoby się zaprzyjaźnić bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nawiązałam już dość dawno współpracę z Venitą, bardzo miły kontakt i szybka wysyłka :)
    Ja też jestem chora ;/ Cały tydzień nie chodziłam na zajęcia i mam zaległości a zdrowa nadal nie jestem ale już muszę iść w końcu.

    Czekam na prezentację paczuszek i recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog!:)
    Zapraszam do obserwowania:
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super współpraca ,miałam ten szampon i jest nawet ok

    OdpowiedzUsuń