Obserwatorzy

środa, 21 listopada 2012

Pomarańcza & Guarana - BARWA balsam do ciała

Dziś zaprezentuję Wam czym pachnie moje ciało tej jesieni :)
Tak się składa, że na jesienną chandrę mam swój niezawodny patent - pachnący balsam do ciała !
Jednym z moich ulubionych jest właśnie firmy BARWA o zapachu pomarańczy & guarany :


Barwa Balsam do ciała Energia 

Pomarańcza + Guarana

 Energetyzujący balsam do ciała o pomarańczowym, orzeźwiającym zapachu, doskonale nawilża i sprawia, że skóra staje się jedwabiście gładka i elastyczna. Balsam dostałam jako prezent przy zakupach kosmetycznych .



Składniki aktywne:
Ekstrakt z guarany – intensywnie pobudza, stymuluje krążenie.
Naturalny olej ze słodkich migdałów – bogaty w kwas Omega 6, pielęgnuje oraz nawilża i odżywia skórę.
Masło Shea – regeneruje i wygładza
Alantoina – łagodzi podrażnienia, działa kojąco i zmiękczająco.



Opakowanie tubka , dozuje balsam w odpowiedniej ilości . Bez problemu możemy przeciąć opakowanie , gdy resztki balsamu zostaną na dnie tubki. Na opakowaniu znajdziemy opis nuty zapachowej balsamu, składniki aktywne , sposób użycia oraz datę przydatności. Opakowanie ergonomiczne, wystarcza na kurację miesięczną. 




Konsystencja : biała, gęsta, bardzo dobrze rozprowadza się i wchłania . 
Dużym plusem jest zapach balsamu , tak jak producent zapewnia : pomarańcza i guarana pieści nasze zmysły. Balsam bogaty jest w liczne składniki aktywne : masło shea, ekstrakt z guarany, alantoina czy naturalny olej ze słodkich migdałów. Jednym zdaniem balsam jest prawdziwą rozkoszą dla naszego ciała!
Ciało po aplikacji balsamu staje się nawilżone, gładkie i elastyczne. Polecam !




Cena : 10,99zł

Pojemność : 200ml

Producent :

Barwa
Używacie energetyzujących balsamów do ciała ?
Jeśli tak to napiszcie, który jest Waszym ulubieńcem :)

5 komentarzy:

  1. Rzadki, ale jak tto balsam. Zapach pewnie piękny.
    Ja ostatnio wolę gęstsze produkty do ciała, np. masełka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni jest rzadki, dopiero po rozsmarowaniu wydaje się być taki :) Miałam naprawdę balsamy o rzadkiej konsystencji dopiero.. Np. z Avonu - balsamy od nich to masakra :/ Takie same zapachy, inne tylko opakowania i szajs.

      Usuń
  2. Nie widziałam go jeszcze :)
    Ale na razie się wstrzymuję z balsamami i masłami, za dużo ich mam ;D Ze 20 ich będzie albo i więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To faktycznie sporo :) Ja nie lubię gromadzenia kosmetyków na półkach, dlatego gdy mam czegoś nadmiar a sama nie dam radu zużyć dzielę się z siostrami lub sąsiadką :)

      Usuń
  3. Balsam musi być świetny, bo Barwa produkuje doskonałe kosmetyki. Osobiście, przepadam za produktami tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń