Obserwatorzy

poniedziałek, 12 listopada 2012

Wygrana u Miragi

Witajcie w Nowym Tygodniu :)
Śpieszę pochwalić się, iż znowu coś wygrałam ! Tym razem zostałam jedną z 16 testerek suplementu diety. Suplement wybrałam sama przy zgłoszeniu do konkursu i jest to : MegaKrzem firmy AvetPharma.
Konkurs odbywał się na blogu Miragi :

http://miraga80.blogspot.com/2012/10/ogaszam-konkurs-wybierz-sobie-suplement.html



Dziękuję Miradze za nagrodzenie mojego zgłoszenia !


Was wszystkich zapraszam do śledzenia wpisów na blogu Miragi, która często organizuje ciekawe konkursy : Miraga .

3 komentarze:

  1. Dziękuję za miłe słowa i nie ma za co :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę miłego testowania.

    Oczywiście obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo dlatego napisałam, że mnie te drobinki trochę przeraziły, ale na twarzy nie są prawie wcale widoczne ;)

    OdpowiedzUsuń