Obserwatorzy

środa, 17 października 2012

Okipaki - pocztówki

Po 2 tygodniach oczekiwania, otrzymałam swoje społecznościowe pocztówki od okipaki.com :)
Pocztówki ze zdjęciami to wspaniały pomysł na nietypowy prezent.
Możemy również traktować je jako zdjęcia w albumie , zatrzymując na pamiątkęlub wykonać z nich oryginalną foto-tapetę, co też zaczynam uczynić niebawem w moim pokoju :)
Pocztówki można było zamówić całkowicie za darmo jakiś czas temu na fanpage-u Okipaki .
Jestem łowcą okazji jeśli chodzi o wszelkie , ciekawe darmowe próbeczki oraz gadżety, jak pewnie większość z Was :) Internet to kraina możliwości, trzeba tylko być czujnym obserwatorem :)

Pocztówki prezentują się następująco :


Od okipaki.com otrzymałam również wraz z pocztówkami rabat -35% na zakupy w ich sklepie.

Pocztówki zapakowane w ślicznym opakowaniu - dla każdego imiennie adresowane :


Dziękuję Okipaki.com za pocztówki .

Zainteresowanych zapraszam na fanpage Okipaki - być może akcja z wysyłką pocztówek powtórzy się , bądźcie czujni :


http://www.facebook.com/okipaki?fref=ts

Internetowy sklep Okipaki :

http://okipaki.com/

Jak podobają się Wam społecznościowe pocztówki ? Czy to dobry pomysł na prezent ?

3 komentarze:

  1. Ja też mam te pocztówki, fajny pomysł
    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    Proponuję usunąć weryfikację obrazkową, będzie łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń