Obserwatorzy

piątek, 12 października 2012

Niespodzianka od L'oreal - Miodowy eliksir

L'oreal Paris Polska bardzo, ale to bardzo miło mnie zaskoczył cudowną, czwartkową przesyłką.
Kurier dostarczył mi od L'oreal krem Nutri - Gold (pełnowartościowy produkt 50ml ) plus dodatkowo 10 próbek tego kremu , każda o pojemności 1,5ml - dla rodziny i znajomych :) Moje zaskoczenie jest niewyobrażalnie duże, gdyż pamiętam,iż brałam udział w kampanii Nutri Gold,jednak nie udało mi się, mimo to L'oreal wyróżnił mnie tą oto cudowną niespodzianką. Otrzymać taki prezent to coś wyjątkowego. Czuję się wyróżniona i obdarzona dużym zaufaniem od tak dużego koncernu kosmetycznego ;-)

W przesyłce otrzymałam :
-list,
- krem Nutri-Gold 50ml,
- 10 x próbki po 1,5ml :

Niebawem podzielę się swoją opinią na temat powyższego kremu.
Dziękuję L'oreal Paris Polska za wyróżnienie i możliwość przetestowania kremu Nutri-Gold.

Więcej informacji o produktach z serii Nutri - Gold odnajdziecie na poniższej stronie :

http://www.lorealparis.pl/pielegnacja-skory/pielegnacja-twarzy/nutri-gold.aspx


1 komentarz:

  1. Mi się tam nigdy nie udaje nic wygrać, chociaż we wszystkim staram się brac udział, no ale może kiedyś dopisze szczęscie, ale gratuluje i czekam na opinie ;)

    OdpowiedzUsuń