Obserwatorzy

sobota, 13 października 2012

Kristen Stewart w sesji dla Vogue UK


Kristen Stewart Vogue
Niebawem do kin trafi kolejna część sagi Zmierzch: Przed świtem. Część 2. Premiera filmu została zapowiedziana na 16 listopada i być może z tego względu główna bohaterka filmu pojawiła na okładce brytyjskiego Vogue’a właśnie teraz.
Kristen Stewart Vogue
Kristen Stewart dostawała ciekawe propozycje filmowe, intratne kontrakty reklamowe, a kolorowe magazyny chętnie zaliczały ją do największych gwiazd. Do czasu. Kiedy światło dzienne ujrzała informacja o romansie młodej aktorki z reżyserem filmu „Królewna Śnieżka i Łowca”, wokół Kristen rozpętała się burza. Odszedł od niej jej partner, Robert Pattinson, spadła jej wartość reklamowa, a przez media na całym świecie przetoczyła się fala krytyki Kristen.

Kristen w wywiadzie wyznała, że życie pod ciągłym ostrzałem mediów nie jest łatwe. „Wszystkim się wydaje, że to takie proste bo jest się na topie, robi się rzeczy, które chce się robić i dostaje się za to dużo pieniędzy. Mnie to jednak nie idzie tak łatwo” – powiedziała.
Kristen Stewart Vogue
Kristen Stewart i Robert Pattinson na planie ”Zmierzchu”
Aktorka opowiedziała m.in. o tym, jak musiała radykalnie zmienić swój wygląd i zostać blondynką. Powodem takiej metamorfozy oczywiście był nowy film z udziałem aktorki pt. „On The Road”. „Czułam, że całe moje ciało stanowczo temu odmawia, ale to było naprawdę ważne dla mojej postaci. To było jak uczenie się obcego akcentu!” – powiedziała o zmianie koloru włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz