Obserwatorzy

piątek, 12 października 2012

"Damsko - męska" paczka czyli wynagrodzenie od Uroda i Zdrowie.pl

Dziś otrzymałam także drugą przesyłkę z kosmetykami od urody i zdrowia , gdzie jeszcze niedawno pisałam artykuły.. Teraz jedynie dodaję na portalu recenzje kosmetyków. Wracając do paczki : otrzymałam 4 kosmetyki, w tym 2 ( uwaga!) z serii Under 20 dla mężczyzn !! Jestem po prostu zażenowana :( Pozostałe dwa na szczęście już są dla mnie.. Ufff...:)

W przesyłce otrzymałam następujące kosmetyki :

1. Under 20 peeling myjący przeciw zaskórnikom 150ml ( w sam raz dla mojej tłustej cery ) ale to seria FOR MEN !!! Nic wprawdzie nie stanie się, jak użyję tego kosmetyku, jednak uważam, ze to nie ładnie tak traktować ludzi, wysyłając im coś, co dla nich przecież nie jest.. Poczułam się dziwnie.. Tak jak bym dostała te kosmetyki " na odczepne " . A przecież to jest moje wynagrodzenie za ciężką pracę nad artykułami.

2. Under 20 ponownie ze znaczkiem i napisem " FOR MEN " - krem matujący do twarzy, 50ml.

3.Green Pharmacy - używam kosmetyki tej marki i cenię sobie - balsam do włosów przeciw wypadaniu oraz przeciwłupieżowy, 250ml.

4. Paloma - żel pod prysznic - wanilia z Madagaskaru - cudownie pachnie i już dziś go przetestuję ! :) 300ml

Wynagrodzenie to uważam w połowie trafne, a w połowie nie.

Dziękuję pani Małgorzacie z portalu urodaizdrowie.pl za tak hojne wynagrodzenia, i tak starannie dobrane do moich potrzeb - jak się okazuje być męskimi. :)

Co Wy uważacie na temat mojej "męsko-damskiej" paczki ? :)

3 komentarze:

  1. Pewnie dali takie kosmetyki, abyś podarowała mężczyźnie na prezent, lub nie mieli co z tym zrobić :D Ale zawsze jakaś niespodzianka jest :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu nie wiem, czy mam się śmiać, czy płakać ;/ Ale chyba bardziej byłabym zadowolona z damsko-męskiej paczki, niż z totalnej olewki - czyt. nie odpisywania na maile... Ostatnią paczkę dostałam za lipiec ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. USMIAłAM SIE JAK NIGDY...To się nazywa godna zapłata :) To człowiek sie stara jak może, a w odwecie dostanie cos hm... męskiego :)

    OdpowiedzUsuń