Obserwatorzy

środa, 3 października 2012

Nova Clear , Acne Krem - recenzja

Dzięki uprzejmości Nova Clear otrzymałam do przetestowania Acne Krem :





Na początku napiszę klika słów o właściwościach i składzie kremu - informacje pochodzą ze strony producenta :

" Krem do twarzy. Zalecany do : Codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych. Opis działania : Zawarty w Acne Cream kwas salicylowy (2%), złuszczając delikatnie obumarły naskórek, zapobiega blokowaniu porów i powstawaniu nowych wyprysków, pozostawiając skórę czystą i wygładzoną. Obecny w preparacie Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz stany zapalne na skórze. Skwalan zapewnia właściwe nawilżenie skóry. Sposób użycia : Umyj twarz Acne Cleanser a następnie rozsmaruj Acne Cream na skórze twarzy. Krem stosuj rano i wieczorem."

Pojemność kremu : 40 ml.

Opakowanie : tubka .




W celu dokładnej pielęgnacji cery trądzikowej producent - Nova Clear zaleca stosowanie całej gamy produktów : 

Delikatny płyn do mycia twarzy, Maseczka do twarzy, Krem do twarzy, Preparat punktowy.    


O cerę tłustą / trądzikową należy dbać systematycznie , począwszy od oczyszczania, tonizowania po nawilżanie. Nie wolno przesuszać cery trądzikowej, trzeba dbać o prawidłowe pH skóry.Moja cera jest tłusta , dlatego też stawiam wysokie wymagania co do stosowanych preparatów. Cenię sobie produkty , które nie tylko dobrze matują cerę, ale równocześnie nie zatykają porów, co prowadzi do powstawania zaskórników oraz nawilżają cerę, dzięki czemu skóra nie jest przesuszona.Od chwili kiedy otrzymałam krem do twarzy Acne Nova Clear upłynęły 2 tygodnie i mam już pierwsze swoje opinie oraz efekty stosowania kemu. 

Zapraszam do recenzji :


Krem Acne Nova Clear aplikujemy na oczyszczoną cerę rano i wieczorem.
Aplikacja jest łatwa, po przez wygodne otwieranie preparatu oraz miękkie opakowanie.
Krem ma gęstą, białą konsystencję o charakterystycznym zapachu - osobiście kojarzy mi się z zapachem kosmetyków aptecznych. Krem dobrze wsiąka w skórę, nie zatyka porów, nie wysusza i dobrze przygotowuje cerę do przyjęcia następnych produktów. Makijaż po zastosowaniu wcześniej kremu Acne nie jest problemem, krem wchłania się i matuje cerę. Krem wyraźnie łagodzi wszelkie zaczerwienienia oraz stany zapalne. Jednocześnie cera jest długo nawilżona . Krem spełnił moje oczekiwania i jestem zadowolona z efektów jego stosowania. Pomimo krótkiej daty przydatności, krem posiada dobrą konsystencję i nie powoduje żadnych efektów ubocznych. Polecam.

Plusy :
+ wygodne opakowanie,
+ dobrze opracowana informacja na opakowaniu ,
+ matuje cerę,
+ pomaga w zwalczaniu niedoskonałości cery,
+ nie zatyka porów,
+ może być stosowany pod makijaż.

Minusy :
- krótki termin przydatności : 11.2012r.
- cena : ok. 40-50 zł.


Dziękuje Nova Clear za możliwość przetestowania produktu Acne Cream.

Zainteresowanych marką i produktami Nova Clear odsyłam na stronę producenta :

http://novaclear.eu/

Oraz fanpage Nova Clear :

http://www.facebook.com/NovaClear

1 komentarz:

  1. Również otrzymałam ten produkt, i powiem szczerze że maska która otrzymałam jest mało przydatna, a taki krem bardziej by się przydał i jest szybszy w użyciu, a co do firmy to jestem zadowolona z ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń