Obserwatorzy

poniedziałek, 29 października 2012

Gadżety od InPost

Wczoraj odebrałam z paczkomatu moją nagrodę za udział w szybkim konkursie na fanpage-u InPost.
Uwielbiam odbierać przesyłki z paczkomatów InPost, Wy też tak macie ? :)



W kopercie znalazłam :
- karteczkę z podziękowaniem za udział w zabawie,
- smycz,
- etui na karty ( bardzo mi przyda się :),
- taśmę roll-on, sama zwijająca się :

Niby takie drobiazgi, ale zawsze cieszą :)
Czekam jeszcze na drugą przesyłkę od InPost - także z tej samej zabawy, tym razem będzie to płyta z muzyką "That's the way", którą mamy przyjemność słyszeć po odebraniu przesyłki z paczkomatu :)

Czy bierzecie udział w tzw. "szybkich konkursach na Facebook ' u ? 

Polecam Wam paczkomaty InPost jako szybki i pewny sposób wysyłania oraz odbierania przesyłek :)
Ja już zakochałam się po uszy w paczkomatach i korzystam z nich, kiedy tylko mogę.
Niestety jeszcze mało sklepów internetowych oraz stacjonarnych ma udostępnioną usługę odbioru zakupionych rzeczy przy pomocy paczkomatów, ale wszystko zmierza w dobrą stronę :)
Standardowa nasza poczta, dość przestarzała odchodzi powoli do przeszłości , co niemziernie mnie cieszy.
Bardzo dużo wysyłam paczek i listów, gdyż jestem czynnym Allegrowiczem - Sprzedawcą różności. Każdorazowo , gdy jestem na poczcie nie dość, że mam do czynienia z nieprzyjemną obsługą , to jeszcze te kolejki.... Odstraszają niestety i poczta idzie do lamusa. A paczkomaty InPost podbijają nasze serca.

Co sądzicie o paczkomatach InPost ? Korzystacie  z nich ?

2 komentarze: