Obserwatorzy

poniedziałek, 8 października 2012

Nowe przesyłki

Witajcie po krótkiej przerwie :)
Pierwszy zjazd w tym roku ( ostatnim ) mam za sobą. Kolejny za dwa tygodnie, a to oznacza, że będę miała sporo czasu na nadrobienie zaległych recenzji kosmetycznych :) Z nowym tygodniem przychodzą powoli nowe współprace - nowe paczki. Dziś otrzymałam kolejne 2 przesyłki z kosmetykami do przetestowania.

Nawiązałam ciekawe współprace m.in. z :
- Paa Tal
- MedicSpa
- Granex
- Ramon Molvizar.

Dziś otrzymałam przesyłki od Paa Tal oraz MedicSpa :

Co zawierały powyższe koperty ?
Łącznie otrzymałam dziś 3 ciekawe kosmetyki :

Od firmy Paa Tal puder kompaktowy Carroll oraz złotą odżywkę do paznokci Sally Hansen :


Natomiast od MedicSpa otrzymałam antyoksydacyjny krem na noc z wyciągiem z : rokitnika, gotu cola oraz omega-3. Krem zapowiada się rewelacyjnie, gdyż nie zawiera w swoim składzie Parabenów ! Recenzja niebawem . Kremik wygląda następująco :


Bardzo lubię zaczynać nowy tydzień nowymi współpracami ;-)

Czy mieliście okazję przetestować kosmetyki od MedicSpa oraz Paa Tal ?

Jeśli tak, czekam na Wasze opinie :)

4 komentarze:

  1. Ja równiez próbowałam nawiązać współprace ale niestety nic nie odpisano, a z Granexu jestem ciekawa co to bedzie w tej paczce, I oczywiscie czekam na opinie o odżywce bo chętnie tez bym ją wypróbowała.
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję.
    Ja również testuję ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, jeszcze nie miałam okazji poznać :)
    Pozdrawiam + obserwuję z przyjemnością...

    OdpowiedzUsuń