Obserwatorzy

wtorek, 23 października 2012

Nagroda od Lancome !

Jest w końcu u mnie ! Mowa oczywiście o mojej wygranej w konkursie Lancome, który był organizowany na Facebook'u : 

Hipnotyzuj spojrzeniem - Konkurs



Próbowałam dzień w dzień, aż po kilkunastu próbach udało mi się trafić na magiczne, pudełko Lancome w mojej garderobie konkursowej :) Owe pudełko skrywało nagrodę w postaci zestawu próbek kosmetyków Lancome ! Na nagrodę oczekiwałam troszkę długo, bo 2 tygodnie, ale szczęśliwie wczoraj dotarła do mnie : 


Całość zapakowana w srebrnym, szyfonowym woreczku , bardzo elegancko :)
Zawartość jeszcze bardziej ciesząca oko, co tu dużo pisać.. Zobaczcie sami ! :


W zestawie znalazłam :
1. Aktywator młodości - koncentrat 7ml ( flakon z pipetką )
2. Przeciwzmarszczkowy krem pod oczy - efekt liftingu, ujędrnienia, 5ml ( fioletowy słoiczek)
3. Mascara - tusz do rzęs "Hypnose Star" 2ml.
4. Perfumy "La vie est belle" 1,5ml - spray.
5. Pomadka "Rouge in love" - 0,25g. ( w pastylce )
6. Podkład kolor 03, Teint Idole ultra 24h , SPF 15, poj. 5ml ( w szklanym flakoniku ! ).

Jak widzicie wygrana - mini produktów Lancome bardziej cieszy, niż główna, wygrana , którą był pełnowartościowy Aktywator młodości :) Jestem bardzo zadowolona móc wypróbować tak luksusowe kosmetyki, jak Lancome :) Ostatnio mam dość duże szczęście w wygrywaniu konkursów, gdyż w niedzielę wygrałam kolejny konkursik i już czekam na następną nagrode :))

Nie mam wprawdzie obowiązku recenzować powyższych mini-produktów, jednak ja z chęcią podzielę się z Wami swoimi recenzjami kosmetyków Lancome niebawem. Już teraz zapraszam.

 

Jak u Was z wygrywaniem konkursów ? 


Co sądzicie o mojej wygranej w Lancome ?




13 komentarzy:

  1. Gratuluję :)
    Też bym chciała ale nawet nie brałam udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lenka, juz opisałam swoje włosy, możesz poczytać mój tag:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię markę, więc gratuluję nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja zakochałam się w kosmetykach Lancome, szczególnie w maskarze :)

      Usuń
  4. Gratuluję. Niezła wygrana.
    Mi się ostatnio udało wygrać coś dla mojej córci, ale jeszcze czekam na przesyłkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna nagroda:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bogata nagroda, ja już od pewnego czasu używam właśnie ten perfum i prze cudowny, cała klatka pachnie i sąsiedzi wiedzą że ja już schodze,i napewno zakupie go ponownie bo warty ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna nagroda! ja już dawno nic nie wygrałam i dlatego zorganizowałam dla Was konkurs. Po szczegóły zapraszam do siebie:) również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń