Obserwatorzy

poniedziałek, 1 października 2012

Lipton niespodzianka + piątkowe paczki

Witajcie w październiku ;-)
Kolejny Rok Akademicki czas zacząć,a dla mnie oznacza to dużą ilość czasu spędzoną w bibliotece, w domu oraz na uczelni w weekendy, gdyż przede mną czas na pisanie pracy mgr ;-) Mimo to oczywiście nadal znajdę czas na recenzowanie kosmetyków, nawiązywanie nowych współprac i wszelkie inne testy ;-)
Na początku chciałabym pochwalić się, iż październik zapowiada się dla mnie bardzo obiecująco pod względem ilości nawiązanych nowych współprac kosmetycznych oraz spożywczych. Piątek i dzisiejszy poranek okazał się być bardzo hojny w przesyłki. W piątek otrzymałam aż 4 przesyłki :

Natomiast dziś kolejne dwie :)
Co zawierają zdradzę tylko po części , gdyż reszta na razie zostanie słodką tajemnicą :)

Tytuł posta nie bez powodu ma nazwę : " Niespodzianka od Liptona ", gdyż dostałam dziś już 2 upominek od nich - herbatkę , liści i ozdobną torebkę. Litpon wysyła upominki do wszystkich osób, które brały udział w konkursie zorganizowanych na ich fanpage-u pt. " Lipton Taxi", w którym do wygrania w łatwy sposób ( za zapraszanie znajomych do konkursu ) były takie nagrody, jak : kubek, pendrive oraz plecak. Dla najbardziej aktywniejszych konkursowiczów był do wygrania iPad. Mi udało się wygrać dzięki małej pomocy znajomych :
- kubek
- pendrive
 Ponieważ jednak czas wyczekiwania na wygrane nagrody troszkę wydłużył się , Lipton zadbał o umilenie nam czasu i wysyła upominki w postaci swoich pysznych herbatek ;-)
Czyż to nie miłe podejście do swoich fanów / klientów ?
Dostałam w piątek swoją pierwszą herbatę, a dziś kolejną ;-)




Teraz wyczekuję już na nagrody właściwe, czyli kubek + pendrive .

Czy bierzecie udział w konkursach organizowanych na portalu Facebook ? :)

2 komentarze:

  1. Ale fajnie z tym liptonem :) Kiedyś wygrałam u nich koszyk herbat :D
    także gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współprac, nie ma to jak "listonoga" z paczuszkami zamiast rachunków.
    Obserwuję i zapraszam do siebie http://malinowachatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń