Obserwatorzy

wtorek, 30 października 2012

Sexowne stopy - Magic Foot Peel - Recenzja

Miesiąc temu otrzymałam od hurtowni kosmetycznej Monimar produkt do pielęgnacji stóp.

Produktem tym jest MAGIC FOOT PEEL :


Opis produktu :

7- dniowa kuracja złuszczająco - regenerująca na stopy. Zawiera aktywny kompleks na bazie kwasów owocowych, który złuszcza nadmiernie zrogowaciały naskórek i wspomaga odnowę i wygładzenie skóry stóp. *Łagodnie i skutecznie usuwa zrogowaciały, suchy naskórek *Zapewnia gładką, zdrową skórę stóp *Usuwa uporczywe nagniotki *Reguluje cykl rogowacenia naskórka, który z każdym zabiegiem zmniejsza skłonność do narastania * Prosty i skuteczny zabieg do zastosowania w domu dla kobiet i mężczyzn *Nie ma ryzyka uszkodzenia skóry - produkt powoduje kompletne złuszczanie tylko i wyłącznie martwego naskórka.

Zastosowanie :

 Nałożyć produkt na stopy, w taki sposób jak skarpety Oderwać zabezpieczenie i przykleić tak, aby produkt był dopasowany do stopy Nałożyć skarpety w celu utrzymania komfortu i ciepła Produkt pozostawić na stopach 90-120 min. Po upływie dwóch godzin zdjąć folię zabezpieczającą i usunąć pozostałości produktu ciepłą wodą Przez pierwsze trzy dni po zabiegu skóra jest przesuszona i szorstka (nie należy wspomagać dodatkowo złuszczania, nie stosować tarek, pumeksów itp.) Od 3 do 7 dnia po aplikacji dochodzi do widocznego złuszczenia pogrubionej i zrogowaciałej skóry Gotowe - piękne miękkie i seksowne stopy! Ostrzeżenie: Nie stosować u pacjentów: z niedoborem G6PG (niedokrwistość), w ciąży, zespołem Rey’a, uczulonych na salicylany, chorych na cukrzycę. Unikać długotrwałego stosowania na duże powierzchnie lub na uszkodzoną skórę. Unikać kontaktu z oczami i błonami śluzowymi. Przerwać stosowanie w przypadku pojawienia się podrażnienia, pieczenia, świądu, zaczerwienienia. Chronić przed światłem i wysoką temperaturą. Chronić przed dziećmi. Przed użyciem należy dokładnie zmyć lakier do paznokci! Użyć tuż po otwarciu. Wyrzucić po skończeniu stosowania. Produkt jest przeznaczony do jednorazowego użytku!


Moja opinia :

Produkt początkowo lekko mnie przeraził , gdy przeczytałam na etykiecie produktu sposób i zastosowanie preparatu na stopach. Najbardziej obawiałam się bólu, jaki miałby towarzyszyć przy złuszczaniu naskórka. Po głębszym namyśle doszłam do wniosku, że otrzymaną kurację złuszczającą przetestuję, ale nie na sobie, gdyż nie mam aż tak zrogowaciałego naskórka, by dodatkowo go złuszczać i usuwać. Testy przeprowadziłam na stopach mojej mamy, która ma dość dużą ilość zrogowaciałego, grubego i pękającego  naskórka. Kurację przeprowadziłam zgodnie z instrukcją załączoną z produktem. Magic Foot Peel zawarty jest w postaci jednorazowych folii z nasączonymi składnikami złuszczającymi. Preparat po wchłonięciu w skórę ma za zadanie dzień po dniu stopniowo złuszczać naskórek na stopach . Przyznam, iż moje obawy co do zastosowania tego produktu zostały bezpowrotnie rozwiane, gdyż stopy mamy faktycznie zostały pozbawione zbędnego, grubego naskórka i są teraz miękkie jak nigdy ! Magic Foot Peel działa :)

Magic Foot Peel  1 para 

 Magic Foot Peel 1 para

Producent: Baylla

Cena :  89.00 PLN/opak.

Produkt znajdziecie na stronie  :


Produkt zakupić można tutaj :


Dziękuję Hurtowni Kosmetycznej MONIMAR za przesłanie produktu do przetestowania ! :)


5 komentarzy:

  1. Dość droga przyjemność. Ale jeśli faktycznie działa, to przy dużych problemach ze stopami można się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. SEKSOWNE STOPY XD
    Świetna recenzja:)
    Czekamy na wyniki ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzieś kiedyś o czymś takim czytałam i zastanawiałam się czy rzeczywiście działa:) Chociaż ja i tak nie mam problemu ze stopami:]
    W ogóle to wreszcie znalazłam trochę czasu na bloga i muszę teraz ponadrabiać zaległości;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Lenka! Fajny blog. My tez z przyjaciółką prowadzimy bloga. Jestem pod wrażeniem tylu firm współpracujących. Masz może na to jakąś receptę? Firmy same zgłaszją się z reklamą do Ciebie? Jeśli nie jest to tajemnica oczywiście.. dziękuję z góry za odp.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nie byłam aż tak zachwycona podobnym produktem

    OdpowiedzUsuń