Obserwatorzy

poniedziałek, 22 października 2012

Moja pasja - czytanie książek

Witajcie po weekendzie ! 
Mam za sobą drugi już zjazd, otrzymałam pierwszą ocenę w tym semestrze - 5teczkę na dobry początek :)
Powoli ruszam z pisaniem pracy mgr.
Mam sporo teraz klikania, jednak zawsze znajdę czas na to , co najbardziej lubię - blogowanie :)



Dziś opowiem Wam o mojej pasji, jaką jest czytanie książek . Może to takie oczywiste, że jako studentka pochłaniam niezliczone stosy książek wzrokiem, jednak niestety coraz rzadziej młodzież sięga po książkę. Jest to zjawisko niezwykle niepokojące dla socjologów, pedagogów czy psychologów. Młodzież chwyta się błahych zajęć, takich , które nie wymagają większego wysiłku, koncentracji.. Jako przyszła Pani Pedagog apeluję do rozsądku młodych ludzi ! Internet jest okey, ale pod warunkiem, że nie stanie się jedynym naszym żródłem inspiracji w życiu. Internet nie rozwinie naszej wyobraźni, tak jak czytanie książek. W obecnej dobie e-book'ów oraz wszelkich nowinek technologicznych , tradycyjne czytanie książek odchodzi w przeszłość. To smutne i zatrważające, jak młodzież przyznaje się, że czyta jedynie kolorowe pisma typu "13ka", "Bravo", czy Świerszczyki ( panowie ). Tego rodzaju ograniczanie kultury prowadzi do zgubiennych skutków w późniejszym życiu. Kolorowe pismaki nie uczą jak żyć, nie kształtują naszej wyobraźni, tak jak przygodowe książki, nie odpowiadają tak na prawdę na trudne pytania dotyczące sensu , istoty życia, lecz zaślepiają nam oczy style życia "sławnych gwiazd", które są sławne zazwyczaj tylko z nazwy. Ot to kultura..



Czym dla Was jest czytanie książek ?

Dla mnie czytanie jest wybieganiem poza horyzont wyobraźni :)
Uwielbiam czytać, czytałam od dziecka już z wielkim zaangażowaniem, dlatego też szybko nauczyłam się płynnie czytać, opanowując później sztukę szybkiego czytania, kartka za kartką. Pomimo, iż mam małą wadę wzroku i noszę okularki, to nic , a nic mi nie przeszkadza to w mojej pasji, jaką jest czytanie. Kiedyś ktoś powiedział, iż "człowiek, który nie czyta książek - nie posiada duszy". . . Coś w tym jest..

Ostatnio zamówiłam w internetowej księgarni całe pudło książek, w tym książki , które wykorzystam w literaturze do mojej pracy magisterskiej. Pozostałe nabytki to ciekawe bestsselery ubiegłego oraz teraźniejszego roku, jak np. " Dziewczynki ze świata maskotek " . Skorzystałam z jesiennej promocji na weltbild.pl , gdzie co 4 książkę  - zapłacimy 1zł. W sumie zamówiłam 11 książek, w tym zestawy i komplety. Za całość zapłaciłam ok. 98zł ( w tym 8zł koszty dostawy kurierem ). Przyznacie, że jest to niewielki koszt ,jak na 11 książek, gdzie jedna z nich jest o wartości 55zł ! ( a zamówiłam ją w promocji za 9,90zł!!! ). Warto jak widzicie korzystać z  wyprzedaży w internetowych księgarniach. Całość wygląda następująco :


W moim zamówieniu znalazły się następujące pozycje :

L.p.NumerTytułIlośćCena produktuWartość z rabatem
1.11116415Komplet - Pielęgnacja ( 4 szt. )114.90 zł14.90 zł
2.12055216Współczesne teorie i praktyka profilakty133.00 zł33.00 zł
3.90081696Biała Maria19.90 zł9.90 zł
4.90067216Najwięksi rywale w historii19.90 zł9.90 zł
5.90077579Dziewczynki ze Świata Maskotek19.90 zł1.00 zł
6.11228244Komplet - Sł. filozofii/Sł. pedagogiki114.90 zł14.90 zł
7.1735596EMMA I JA15.00 zł5.00 zł
8.11673621List – dziękujemy za zamówienie10.00 zł0.00 zł
Wartość produktów:88.60 zł
Opłata za dostawę:9.99 zł
Do zapłaty:98.59 zł
Podane ceny uwzględniają należny rabat.



Jak widzicie ceny książek są bardzo atrakcyjne i za niewielką kwotę otrzymamy cały karton lektury.
Dużo książek jest w atrakcyjnych ofertach cenowych - co 4ta książka za 1zł, poza tym dużo ciekawych ofert po 4, 5zł.   Warto korzystać z takich promocji cenowych, gdyż możemy kupić książek o wartości 5 razy droższą, tak jak było w moim przypadku odnośnie pozycji : "Najwięksi rywale w historii " - cena katalogowa książki na weltbild. pl to : 55zł !. Ja nabyłam ją za jedynie 9,90zł. Podobnie jest w przypadku pozostałych książek, które zamówiłam. Ich wartość jest kilkakrotnie większa, niż zapłaciłam. Już nie wspomnę o ciekawej ich tematyce.


Aktualnie jestem w trakcie lektury "Dziewczynki ze świata maskotek", następnie czeka już na mnie kolejne 5 pozycji do przeczytania. Oczywiście chętnie podzielę się po przeczytaniu z Wami recenzjami.


Chętnie zamienię się lub sprzedam z Wami przeczytanymi przeze mnie książkami na inne.
Niebawem przedstawię listę książek, które mogę wymienić na inne.

"Pożeracze książek" - czekam na Wasze opinie , odnośnie tego, czym dla Was jest czytanie :)



UWAGA :
Niebawem zorganizuję konkurs, gdzie do wygrania będzie ZESTAW NOWYCH KSIĄŻEK .
Mam nadzieję, że wśród Was znajdą się miłośnicy czytania.

Zapraszam do śledzenia moich wpisów i udziału w rozdaniu kosmetycznym, które trwa od :

02.10.2012r. do 02.11.2012r. :

 http://testujeiopisuje.blogspot.com/2012/10/moje-i-wsze-rozdanie.html


5 komentarzy:

  1. Na brak książek nie narzekam, tylko czasu ciągle mi brak...

    OdpowiedzUsuń
  2. Otagowałam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że hobby jakim jest czytanie książek zanika :( Gratuluję, że u ciebie nie zanikło

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czytać ksiazki o psychologi a co do rozdania mam nadzieje że może mi się poszczęści i bede miała miłą niespodzianke na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń