Obserwatorzy

piątek, 11 stycznia 2013

Mega Krzem - podsumowanie miesięcznej kuracji

Witajcie,

Moja kuracja Mega Krzemem dobiegła już końca i dziś przedstawię recenzję tego suplementu.





Kilka słów przypomnienia czym jest Mega Krzem i jak wpływa na naszą urodę :



Czy wiesz, że.....

... wypadanie włosów i łamliwe paznokcie to problem który nie dotyczy kobiet w południowej Azji? Mieszkanki tego rejonu świata mają zwykle długie, mocne i lśniące włosy, których urodę zawdzięczają diecie bogatej w krzem. Młode, delikatne pędy bambusa są gotowane, duszone, dodawane do zup lub serwowane jako przystawki.
Krzem jest szczególnie ważny dla prawidłowego podziału komórek naskórka. Jego duże ilości wbudowują się w skórę, a także we włosy i paznokcie. Jeden gram zdrowych włosów zawiera 100 µg krzemu. Badania kliniczne potwierdzają ważną role krzemu jako czynnika zmniejszającego kruchość włosów. Odpowiada on za połysk i wytrzymałość włosów i paznokci.
Krzem pełni ważną rolę w procesie tworzenia tkanki łącznej, keratyny i kolagenu, istotnych składników włosów i paznokci. Ekstrakt ze skrzypu polnego jest naturalnym źródłem krzemu, często wykorzystywanym w farmacji. Naukowcy udowodnili jednak, że szczególnie bogaty w ten pierwiastek jest ekstrakt ze specjalnego gatunku bambusa Tabashir bamboo, który zawiera nie mniej niż 70 % przyswajalnej krzemionki. Bambus ten rośnie w Indiach i Chinach, a jego młode pędy są stosowane w kuchni jako warzywo będące jednym z elementów codziennej diety.
Niezbędny do budowy włosa aminokwas L-metionina, nie jest wytwarzana przez organizm i musi być dostarczana z pożywieniem.






MEGA KRZEM z metioniną suplement diety zawiera ekstrakty roślinne o wysokiej zawartości krzemu oraz zestaw witamin i minerałów. MEGA KRZEM z metioniną suplement diety został opracowany z myślą o osobach dbających o urodę, a w szczególności dbających o włosy i paznokcie.
Jego skład jest bogaty w łatwo przyswajalną krzemionkę, potrzebny do budowy włosa aminokwas metioninę, witaminy i mikroelementy w tym niezbędną dla prawidłowej pigmentacji włosów miedź.

Zaleca się uzupełnienie diety w krzem:
- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci
- dla osób dbających o kondycję włosów i paznokci.








Skład :

Składnik Zawartość w 1 tabletce (w mg) % ZDS*
Ekstrakt z pędów bambusa (Bambus vulgaris) zawierający nie mniej niż 70% przyswajalnej krzemionki 150,00 **
Ekstrakt z ziela skrzypu (Equisetum arvense) 150,00 **
Witamina C 40,00 50
L - Metionina 10,00 **
Niacyna 8,00 50
Żelazo (II) 7,00 50
Witamina E 6,00 50
Cynk 5,00 50
Kwas pantotenowy 3,00 50
Mangan 1,00 50
Witamina B6 0,70 50
Witamina B2 0,70 50
Witamina B1 0,55 50
Miedź 0,50 50
Kwas foliowy 0,10 50
Jod 0,075 50
Selen 0,0275 50
Biotyna 0,025 50
Witamina B12 0,00125 50
* ZDS – Zalecane Dzienne Spożycie
** brak ustalonej normy Zalecanego Dziennego Spożycia
Zawartość: 60 tabletek powlekanych






Moja Opinia :

Mega Krzem przyjmowałam przez miesiąc , codziennie 1 tabletkę po posiłku popijając szklanką wody.
Suplement Mega Krzem stosowałam głównie w celu wzmocnienia moich włosów, które zapuszczam od 1,5 roku. Charakterystyka moich włosów przed zastosowaniem Mega Krzemu:

- łamliwe,
- cieńkie,
- nadmierne wypadanie,
- rozdwojone i kruche końcówki,
- plączące się, trudne do rozczesania po umyciu.

W trakcie kuracji posiadałam swój naturalny kolor włosów, nie farbowałam ich. Dopiero po zakończeniu przyjmowania Mega Krzemu potraktowałam je szamponetką koloryzującą bez amoniaku. Przyznam się szczerze, że podczas miesięcznej kuracji Mega Krzemem zdarzyło mi się z 2 - 3 razy zapomnieć o zażyciu suplementu :) Oczywiście były to sporadyczne 2 czy 3 razy. Poza tym starałam się regularnie przyjmować Mega Krzem każdego dnia. Po miesiącu przyjmowania Mega Krzemu zauważyłam znaczną poprawę kondycji moich włosów. Mam na myśli wzmocnienie włosów od samych cebulek aż po końcówki. Rezultatem tego jest mniejsze wypadanie włosów - o ponad połowę niż wcześniej !  Jest to duża różnica jak dla mnie i za sam ten fakt bardzo korzystnie oceniam już suplement Mega Krzem. Żaden inny suplement jak do tej pory nie pomógł mi zahamować wypadania włosów, tak jak Mega Krzem. Z innych korzystnych wyników zażywania suplementu z krzemem zauważyłam także : szybszy odrost włosów u nasady , czyli cebulki włosów dostały duży zastrzyk witamin i minerałów. Dzięki temu moje włosy podrosły w ciągu miesiąca o 3cm, co uważam za bardzo dobry wynik. Moje włosy  z reguły strasznie powoli rosną i ciężko je zapuścić w krótkim czasie. Mega Krzem wpłynął bardzo korzystnie na nie tylko ich wygląd, ale także zdrową kondycję od wewnątrz cebulek . Włosy są mniej podatne na łamliwość czy wykruszanie końcówek, co było normą jeszcze miesiąc wstecz. Co do poprawy kondycji paznokci niestety nie zauważyłam większych efektów :) Mega Krzem zdecydowanie wpłynał korzystniej na moje włosy, o czym świadczą wyniki kuracji. Jestem bardzo zadowolona z efektów stosowania Mega Krzemu i śmiało polecam ten suplement osobom borykającym się z łamliwością , kruchością włosów czy ich nadmiernym wypadaniem !




 Cena : 14,99zł

Opakowanie : 60 tabletek powlekanych

Producent : AvetPharma


Mega Krzem zakupić możecie tutaj .

Ze swojej strony dziękuję portalowi Bangla oraz Miradze za wybranie mnie do przetestowania Mega Krzemu.

8 komentarzy:

  1. Świetnie zadziałał na Ciebie. U mnie chyba było mniej zauważalne, ale krzem zawsze działa pozytywnie na włosy, tak myślę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wręcz zaszokowana rezultatami ;-)
      Oczywiście pozytywnie :) Taki zastrzyk energii dla moich osłabionych włosów bardzo się przydał.

      Usuń
  2. Nie mam przekonania do suplementów. Cieszę się, że u Ciebie zadziałał.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nie zadziałał.
    Paznokcie się łamią, włosy wypadają.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też nie działa :( Ja chyba ciężki przypadek jestem

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie zażywam żadnych suplementów, jakoś nie mogę się do nich przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazłam ostatnio bardzo ciekawy artykuł o krzemie, zobaczcie: http://arturtopolski.pl/krzem-badania-profilaktyka-zdrowie/

    OdpowiedzUsuń
  7. A czy ten krzem zadziałał w jakikolwiek inny sposób, niż na włosy? Poprawił wygląd skóry etc.? Obecnie stosuje na cerę kremy z http://www.revitacell.pl/ , ale myślałam też o jakiejś dodatkowej suplementacji, żeby wspomóc tę kurację.

    OdpowiedzUsuń