Obserwatorzy

środa, 9 stycznia 2013

Lena i kosmetyczna arena - biorę udział w rozdaniu

Witajcie !
Wybaczcie moją chwilową nieobecność, ale zbliża się mój zjazd i mam troszkę pracy :)
Niebawem także nieuchronnie będzie sesja..
Także trzymajcie za mnie kciuki, abym wyszła z niej z tarczą ;-)
Tymczasem zapraszam Was na kolejne, jakże ciekawe rozdanie na blogu :



Do wygrania jest :




Rozdanie trwa :

0d 8 stycznia do 30 stycznia.

Do wygrania wspaniała paletka + pozostałe cudeńka kosmetyczne :)

Z innych wiadomości mam dla Was info, iż nawiązałam kolejne nowe współprace , zarówno kosmetyczne jak i spożywcze ;-)

Dziś wieczorem pokażę Wam zawartość kolejnej paczki w ramach Nowej Współpracy !

Zapraszam , do zobaczenia niebawem :)

1 komentarz:

  1. powodzonka ;D czekam na te współprace :)
    i napisz do mnie na gg proszę : 34869301 :)

    OdpowiedzUsuń