Obserwatorzy

piątek, 4 stycznia 2013

Dermo Pharma Peeling enzymatyczny - Recenzja

Dzisiaj przedstawię Wam dwa kosmetyki firmy Dermo Pharma.
W ramach naboru testerów na profilu Dermo Pharmy Fb otrzymałam do przetestowania :

- peeling enzymatyczny , oczyszczający dla każdego typu cery,

- maska oczyszczająca kompres 4D dla cery tłustej i trądzikowej.




Zacytuję teraz kilka słów odnośnie firmy kosmetyków Dermo Pharma :


"Estetica Cosmetic LAB to zespół ekspertów, którego celem jest tworzenie dermokosmetyków najwyższej jakości, poprawiających kondycję skóry twarzy, ciała oraz włosów.

Nasze innowacyjne rozwiązania, bazujące na nowoczesnym zrozumieniu procesu starzenia się skóry, pozwalają nam wytwarzać produkty bezpieczne, o  rygorystycznie badanej jakości i potwierdzonej skuteczności. Wspierani przez specjalistów akademickich, nieustannie poszukujemy nowych rozwiązań i rewolucyjnych, aktywnych  składników, które idealnie dobrane, stworzą niepowtarzalną formułę skierowaną na bezpośrednie rozwiązanie problemów skóry.

Tworzymy produkty zawierające perfekcyjnie opracowane, niezbędne informacje o składnikach aktywnych, metodach aplikacji i oczekiwanych skutkach użycia.

W procesie produkcyjnym ważne są dla nas także względy etyczne, dlatego jesteśmy przeciwni testom na zwierzętach i unikamy składników, których pozyskiwanie przyczyniałoby się do ich cierpienia.

Już dzisiaj wiemy, że nasza strategia zaowocowała Państwa szczególnym uznaniem i dzięki zaufaniu staliśmy się jedną z najbardziej poszukiwanych marek na rynku dermokosmetyków."

Zespół Estetica Cosmetic LAB


  

Jako pierwszy produkt, który przetestowałam jest peeling enzymatyczny.
Aby zaaplikować jakąkolwiek maseczkę na twarzy , wcześniej należy dogłębnie oczyścić skórę, aby maska zrobiła swoje i wszelkie zawarte w niej cenne składniki dobrze wchłonęły się w skórę.
Czy peeling enzymatyczny o działaniu oczyszczającym , jak zapewnia producent jest aby na pewno odpowiednim produktem dla każdego typu cery ??

Zapraszam do zapoznania się z moją recenzją Peelingu Enzymatycznego Dermo Pharma :




Peeling enzymatyczny
oczyszczenie i regeneracja
 
 
Opis produktu , jaki znajdziemy na opakowaniu :
 
 Formuła peelingu oparta na unikalnym połączeniu aktywnych składników kompleksu kwasów AH skoncentrowanej mieszanki 5 ekstraktów roślinnych: jagody, trzciny cukrowej, syropu klonowego, pomarańczy i cytryny. Peeling oczyszcza, łagodzi i zapewnia uczucie świeżości. L-Arginina działa nawilżająco i regenerująco. Aktywne cząsteczki i ekstrakt z jabłka zmniejszają widoczność porów, złuszczają oraz pobudzają proces odnowy komórkowej.
Przyjemna konsystencja bez konieczności tarcia naskórka

Sposób użycia:
Raz lub dwa razy w tygodniu nanieść peeling  na skórę twarzy, szyi i dekoltu omijając okolice oczu. Masować delikatnie kolistymi ruchami i pozostawić na kilka minut. Zmyć ciepłą wodą i zastosować odpowiednią maseczkę samowchłaniającą Dermo-Pharma dostosowaną do potrzeb skóry.

 Dla jakiego wieku: < 20 25 30 35 40 45 50 55 60 65 >



Konsystencja peelingu : to bardzo rzadka , biała ciecz.
Porcja , którą widzicie na mojej dłoni to zawartość jednej saszetki peelingu - czyli 5ml.
Saszetkę bardzo dokładnie wycisnęłam z jej zawartości.
Czy taka porcja wystarczy , aby dogłębnie oczyścić cerę ??
 
Zapraszam do zapoznania się z moją opinią : 
 
 
 
Z reguły nie używam peelingów enzymatycznych, gdyż posiadam tłustą cerę i potrzebuję peelingu , który będzie ścierał moją cerę, a nie tylko masował. Peeling enzymatyczny, jak sama nazwa wskazuje to peeling , który ma na celu oczyszczenie cery przy pomocy składników zawartych w jego konsystencji. Przy tym peeling ten jest bardzo delikatny dla cery, nie podrażnia jej, gdyż nie zawiera w swoim składzie żadnych granulek ścierających. Peeling enzymatyczny Dermo Pharma zawiera w swoim składzie :
 
- ekstrakt z jabłka,
 
- kompleks AHA,
 
 -  L - ARGININĘ. 
 
Efekty, jakich powinniśmy spodziewać się po zastosowaniu tego peelingu na naszej skórze to przede wszystkim odświeżenie oraz oczyszczenie cery z zanieczyszczeń, sebum, delikatne jej złuszczenie , wygładzenie oraz nawilżenie. Przyznam, iż z tych wszystkich efektów po zastosowaniu peelingu zauważyłam jedynie odświeżenie cery.. Nie ma mowy o żadnym złuszczaniu czy dogłębnym oczyszczaniu. Już nie wspomnę, że pory wcale nie są zwężone po peelingu. Jednak muszę zaznaczyć , że sama pojemność peelingu - 5 ml mi osobiście okazała się być niewystarczająca , aby dokładnie pokryć i oczyścić całą twarz. Dlatego przy jednej aplikacji zużyłam 2 saszetki peelingu - czyli 10ml. Sama pojemność 5ml nie jest mała, lecz sęk tkwi w konsystencji peelingu, który dosłownie przelewa się w dłoniach i jest trudny do zaaplikowania w całości na twarzy. Poza tym nie widzę żadnych widocznych efektów poza odświeżeniem , po prostu umyciem twarzy. Równie dobrze mogę uzyskać taki efekt po zastosowaniu zwykłego żelu do mycia twarzy. Peeling enzymatyczny kompletnie nie sprawdził się na mojej tłustej i trądzikowej cerze! Uważam, że producent powinien jednak zaznaczyć, iż produkt ten bardzo delikatnie oczyszcza cerę i jak dla mnie nie jest to peeling dla cery mocno zanieczyszczonej, tłustej czy trądzikowej. Nie jestem zadowolona z tego produktu i szczerze o tym piszę. Inną sprawą jest już fakt, że bardzo nie lubię testowania produktów w tzw. saszetkach , z których bardzo ciężko jest wydobyć kosmetyk ;-) Jednak w tym przypadku - peeling enzymatyczny został zamieszczony w takim , a nie innym opakowaniu i jest to produkt pełnowartościowy. Obalam jednak mit, że peeling ten wystarcza na 2 aplikacje ! Jeśli mam oceniać kosmetyk, to muszę przetestować go w odpowiedniej gramaturze, by móc cokolwiek o nim powiedzieć. Śladowe ilości cudów nie zdziałają. Moja cera po umyciu jej peelingiem enzymatycznym była jak już wspomniałam delikatnie odświeżona,nawilżenia raczej nie zauważyłam, a zmatowienie. 
Moje ocena tego produktu w skali od 1 do 10 to : 2 ( za skład i odświeżenie cery ).
 
 
Tutaj znajdziecie listę aptek oraz drogerii, w których możecie zakupić produkty Dermo Pharma : klik.
 
 
Cena Peelingu Enzymatycznego Dermo Pharma : 4,90zł.
 
 
 
A jakie są Wasze opinie na temat tego peelingu ?
 
 

10 komentarzy:

  1. Bardzo lubię peelingi enzymatyczne, obecnie mam z ireny eris:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam peeling enzymatyczny Dr I. Eris i był rewelacyjny! Ale co renoma, to renoma.. Nie ta półka :)

      Usuń
  2. już druga negatywną opinię czytam o tym produkcie więc chyba faktycznie słaby

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też mam ten peeling musze go przetestować i przekonać się jak zadziała na moją cerę.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale wygrałam ostatnią podobną maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nigdy do czynienia z tym peelingiem -_-

    PS. Wygrałam konkurs na 100 obserwatora i nie dostałam na dzień dzisiejszy żadnej nagrody - moje pytanie brzmi: co z nagrodą, kiedy ją otrzymam ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś już otrzymać nagrodę - wysłałam listem zwykłym wszystkie upominki dla dziewczyn z konkursu o w tym do Ciebie. Dziewczyny pisały na dniach, że otrzymały, więc mam nadzieję, że i do Ciebie dotrze :) Nawet powiem Ci co wysłałam Ci : odżywkę do rzęs Pharmena, próbki w tym podkłady mineralne, moje wizytówki i chyba kolczyki. Całość zapakowana w małym kartoniku i żółto - biała koperta. Może przejdź na pocztę do siebie i zapytaj, bo list mógł nie zmieścić się do skrzynki na listy... :) Mam nadzieję, że nagroda dojdzie do Ciebie cała i zdrowa ! Daj znać.

      Usuń
  7. Jaka wyczerpująca recenzja ;) Ja osobiście nie miałam jeszcze do czynienia z tym peelingiem. Raz zdarzyło mi się tylko używać enzymatycznego peelingu, ale miałam wrażenie, że nic nie robi z moją skórą - brakowało mi 'tarki' :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie takie same odniosłam wrażenie :)
      Poza tym ten peeling nic nie wnosi dobrego, nawet na enzymatyczny jest dość słaby w rezultatach..

      Usuń