Obserwatorzy

niedziela, 27 stycznia 2013

Licznik wybił : 20 000 !!! Podziękowania ;-)

Moi Drodzy,

Nawet nie wiem kiedy licznik wybił tak szybko 20 000 odsłonę !!!



Źródło : http://zarabiam.com/Temat-Nasze-forum-liczy-juz-ponad-20-000-uzytkownikow-37874


Dziękuję Wam za każde odwiedziny, każdy komentarz ;-)

Dziękuję, że tak często odwiedzacie mój blog, czytacie moje recenzje, uczestniczycie aktywnie w komentowaniu postów. 

Statystyki z samego stycznia są tak bardzo wysokie, jak z poprzednich 3 miesięcy ;-)

Oby tak dalej kochani, dziękuję za wszystko, nawet za krytykę ;-)

Motywujecie mnie do dalszej pracy w rozwój mojego bloga, organizowanie dalszych konkursów oraz rozdań.


Mam dla Was także niespodziankę :




Liczba obserwatorów coraz bardziej zbliża się do 200 !!!

Dla 200 - setnego obserwatora mojego bloga przygotowałam NIESPODZIANKĘ !

Będzie to taki Misz - Masz - zestaw kosmetyczno, biżuteryjno, książkowy ;-)

Zestaw bardzo zacny, a to wszystko w podzięce dla Was , iż jesteście ze mną !


ZAPRASZAM NADAL DO TRWAJĄCEGO MOJEGO ROZDANIA :






Rozdanie trwa już tylko do 31 stycznia.

ZAPRASZAM i POZDRAWIAM ,

_LENKA _

6 komentarzy: