Obserwatorzy

niedziela, 23 grudnia 2012

Paczka pod choinkę od WELLA !

Moi Drodzy, wczoraj w natłoku zajęć, jakie miałam  w kuchni nie zdążyłam pochwalić się swoją wielką paczką, jaką otrzymałam :) Wczoraj  w południe zadzwonił Pan Kurier , iż ma dla mnie przesyłkę. Dokładnie wiedziałam co to za przesyłka, gdyż czekałam na nią już od czwartku :) Z lekkim opóźnieniem, ale dotarła wprost pod moją świeżo ubraną choinkę ! Mowa o wygranym dużym zestawie kosmetyków w konkursie Wella , który był niedawno organizowany na ich fanpage-u tutaj . Cały zestaw jest o wartości 200zł :





Opis kosmetyków :

1. Szampon Wella Pro Series 500ml
2. Odżywka do włosów Wella Pro Series 500ml
3. Krem bez spłukiwania do włosów Wella Pro Series 150ml
4. Pianka do włosów Wellaflex 200ml
5. Lakier do włosów Wellaflex 250ml
6. Płyn do płukania jamy ustnej Oral-B 500ml
7. Szczoteczka do mycia zębów Oral-B
8. Maszynka do golenia Gillette Venus Proskin
9. Pasta do zębów Blend a med pro expert 75ml
10. OLAY krem do twarzy skóra wrażliwa na dzień 50ml
11. OLAY krem do twarzy skóra wrażliwa na noc 50ml


Otrzymany zestaw kosmetyków był niespodzianką. 
 
Jestem bardzo zadowolona :)





Zachęcam Was do śledzenia konkursów na profilu WELLA .

Z racji, iż jutro jest Wigilia i Święta nie będę dodawać przez najbliższe 2 dni postów .

Uważam, że okres Świąteczny to czas na spędzenie go w realnym świecie z rodziną i najbliższymi.

Jutro jeszcze Was odwiedzę, by złożyć szybko Wam Świąteczne Życzenia :)

 U mnie choinka z żywego świerku już ubrana, stroiki zrobione i wyczekujemy pierwszej gwiazdki :)

Takie aniołki znalazły się na mojej tegorocznej choince :



Miłej niedzieli :)
 

10 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej, ja choinkę ubieram dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      No ja w sumie też dziś ubierałam, bo wczoraj jak zaczęłam to zeszło mi trochę czasu i zanim skończyłam to już była półnic - niedziela :D

      Usuń
  2. Dzisiaj nie czuję niedzieli- wydaje mi się jakby to była sobota :)

    + Nie wiem czy zobaczyłaś, ale jestem 100 obserwatorem ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczyłam :)

      Napisz dane adresowe + odnośnik do Twojego bloga na mail-a : lenka0210@wp.pl

      Usuń
    2. Wysłałam :D
      A kiedy mogę liczyc na wysłanie przez ciebie upominku ?

      Usuń
  3. Brawo kochana! samych cudownych chwil w Nowym 2013 roku :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt!
    Bez zmartwień,
    Z barszczem, z grzybami, z karpiem,
    Z gościem, co niesie szczęście!
    Czeka nań przecież miejsce.
    Wesołych Świąt!
    A w Święta,
    Niech się snuje kolęda.
    I gałązki świerkowe
    Niech Wam pachną na zdrowie.
    Wesołych Świąt!
    A z Gwiazdką!
    Pod świeczek łuną jasną
    Życzcie sobie - najwięcej:
    Zwykłego, ludzkiego szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję prezentów od Wella.
    Kochana życzę Ci spokojnych i Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy, będzie co testować :))

    OdpowiedzUsuń