Obserwatorzy

wtorek, 18 grudnia 2012

Mydlo glinka multani mitti - Opinia

Pierwszy raz zastosowałam do oczyszczania moją trądzikowej i tłustej cery mydło w kostce.
Nie jest jednak to typowe szare mydło, lecz kostka z glinką multani mitti, która działa oczyszczająco.
Produkt ten otrzymałam dzięki uprzejmości Pani Agaty ze Sklepu Naturalnego .
Mydełko ma kształt kwadratowej kostki , na środku wytłoczony jest kwiat - jak na moje oko tulipan :)



Jak widzicie na powyższym zdjęciu, mydełko idealnie mieści się w dłoni.
Na pierwszy rzut oka mydełko przypomina wyglądem znane nam szare mydło pewnej firmy, jednak uwierzcie mi, iż nie ma nawet szans, by równać się z mydłem ze Sklepu Naturalnego ! A to wszystko za sprawą wspaniałego składu owego mydełka. Na początku kilka słów opisujących gramaturę i cenę :



Mydlo glinka multani mitti

Cena : 10,00zł

Gramatura : 90g

 skład (INCI):  Sodium Olivate, Sodium Cocoate, Aqua, Sodium Palmate, Sodium Shea Butterate, Sodium Castorate, Sodium Cocoa Butterate, Sodium Rice Branate, Glycerin, Sodium Beeswax, Fullers Earth, Hydrolyzed Silk, flavor




działanie:   Zawarta w mydle glinka multani mitti  działa silnie oczyszczająco.   Otwiera pory i oczyszcza je, usuwa toksyny, zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka, a nade wszystko silnie wchłania nadmiar wydzielanego sebum regulując pracę gruczołów łojowych. Pobudza krążenie limfy, odblokowuje pory skóry dzięki czemu komórki skóry lepiej gospodarują substancjami odżywczymi i łatwiej usuwają "odpady".   Glinka stymuluje naturalny proces regeneracji komórek poprzez dostarczanie im cennych minerałów 
(krzem, tlenki żelaza, glin, magnez, wapń, kryształy szafiru).
Działa ściągająco i lekko wybielająco, dzięki czemu wyrównuje koloryt skóry.
Mydło jest doskonałe do mycia włosów zwłaszcza przetłuszczających się, ze skłonnością do łupieżu 
i łojotoku (po umyciu wskazane spłukanie lekko zakwaszoną wodą).

wskazania:  przede wszystkim skóra tłusta, zanieczyszczona, trądzikowa, z zaskórnikami i wągrami, także normalna, przetłuszczające się włosy, łupież, łojotok

stosowanie:  całe ciało, twarz, włosy,





Moja opinia :


Mydełko z glinką multani mitti stosować można zarówno do oczyszczania skóry twarzy, jak również do oczyszczania przetłuszczających się włosów. Ja stosowałam mydełko wyłącznie do oczyszczania mojej trądzikowej cery. Kolor mydełka to : beż. Kształt : kwadratowa kostka. Charakterystyczne wyżłobienie na środku kostki oraz u góry. Mydełko bardzo dobrze pieni się i co najważniejsze wystarcza na długo. Swoją cerę traktowałam mydełkiem 2 razy dziennie : rano oraz wieczorem. Nie uwierzycie, ale naprawdę sama jestem w głębokim szoku, jak rewelacyjne efekty daje nam ten produkt... ! Mianowicie : już po pierwszym użyciu , czyli umyciu twarzy mydłem z glinką, zauważyłam, że widoczne zaczerwienienia na mojej twarzy - pryszcze, krostki stały się o połowę mniej widoczne oraz bolące ! Przed otrzymaniem mydełka, na mojej buzi wyskoczyła bardzo boląca niestety bolączka, która była widoczna na całym niemal policzku :( Byłam załamana, gdyż nawet najbardziej perfekcyjny make-up nie był w stanie jej zakryć.. Niebawem miałam zjazd na uczelni, więc chwytałam się wszelkich sposobów, by zlikwidować tą jakże nieprzyjemną " niespodziankę " na mojej twarzy. Próbowałam przeróżnych sposobów, m.in. przykładałam na bolączkę świeży liść aloesu, który na szczęście rośnie w moim domu. Kawałek aloesu mocowałam na moim policzku bezpośrednio na bolączce , mocując całość plastrem opatrunkowym i tak  spałam w nocy :) Bolączka w prawdzie zmniejszyła się po takiej kuracji, jednak całości dopełniło oczyszczanie twarzy mydełkiem z glinką ;-) Po 2 dniach moja buzia wróciła do normy i co najważniejsze nie mam blizny ! Zauważyłam ponadto, że mydło multani mitti doskonale oczyszcza pory i nadmiar sebum na twarzy, pozostawiając cerę gładką i dogłębnie oczyszczoną.
Mydełko ma również inną jakże cenną zaletę : działa lekko wybielająco, a to ważne przy trądzikowej cerze, gdyż mam troszkę przebarwień po trądziku oraz blizny. Po tygodniu mycia twarzy mydłem z glinką, zauważyłam, że cera stała się bardziej promienna i lekko rozjaśniona. Cuda wiadomo, że nie zdziałamy ot tak hop - siu, ale ciekawa jestem, jak w dłuższej kuracji z mydłem moja cera wyglądałaby? :) Aby tego dowiedzieć się muszę zakupić to mydełko na kolejne kuracje myjące , gdyż obecne powoli wykańczam :) Mydło stosuję regularnie , codziennie i na ten okres odstawiłam wszelkie żele myjące, oczyszczające, by móc realnie ocenić działanie samego mydła multani mitti ze Sklepu Naturalnego. Moja ogólne ocena to : bardzo dobra ! Mydło polubi się z każdą buzią, która przejawia tendencje do bycia tłustą, mieszaną czy trądzikową. Ja mam wrażenie czasami, że moja cera to właśnie taka 3 in 1 ;-) Mydło jest bezzapachowe, nie uczula, także spokojnie można je wypróbować na buzi , bez obawy, że ją podrażni. Polecam !


Mydełko glinka multani mitti zakupić możecie tutaj .

Zapraszam do Sklepu Naturalnego oraz do odwiedzin na Facebooku Sklep Naturalny Fb.

Dziękuję Pani Agacie za możliwość przetestowania mydełka.




9 komentarzy:

  1. Dziękuję za tak pozytywną ocenę, bardzo się cieszę, że mydełko dobrze Pani posłużyło. Myślę, że trafiłyśmy na siebie w idealnym momencie ;-). Ja również kilka różnego rodzaju mydełek tuli używałam osobiście do kąpieli i do włosów i zawsze byłam bardzo zadowolona. Poza tym jak na 100% naturalne mydło cena jest bardzo dobra :-). Pozdrawiam Agata Sklep Naturalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że mój wpis podoba się ;-)
      Pozdrawiam również !

      Magdalena :)

      Usuń
  2. fajnie wyglada, ma taki uroczy gustowny wzor i ksztalt...

    ps.bralas juz u mnie udzial w rozdawajce?

    jak nie to zaprszam
    www.marwiol5722.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię naturalne mydłka :)

    OdpowiedzUsuń