Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

200-stny post, 200-stny Obserwator !!! Podziękowania + upominek

Tak się pięknie złożyło, że wraz z publikacją 200 Postu przybył na moim blogu 200-setny Obserwator  :)

Z tej okazji okrągłej liczby : 200 Obserwatorów przygotowałam wspominana już dawno małą niespodziankę - upominek dla Obserwatora o numerku 200, czyli wg Print Screen jest nim :






Bardzo proszę o kontakt ze mną FAELWENN w celu wysłania upominku  :)

Mój mail : lenka 0210@wp.pl

Czekam do końca tygodnia ;-)


DZIĘKUJĘ KAŻDEMU , KTO OBSERWUJE MÓJ BLOG, ODWDZIĘCZĘ SIĘ ! :)

Merci :*

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie martw się,niebawem ogłoszę nowy konkurs , w którym do wygrania będzie kilka nagród :) Już dziś zapraszam..

      Usuń
  2. gratulacje :)) Mi do 200 jeszcze troszkę brakuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie się złożyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję okrągłej cyferki i samych wspaniałych obserwatorów hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję:) mi do 200 brakuje już jeszcze 21 osóbek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za miłą niespodziankę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje!
    ja szykuje konkurs jak przekrocze magiczne 10,000 odslon
    u mnie dzis post o tym jak to sie stalo ze lakier przetrwal tydzien na paznokciach+dzienny makijaz,zapraszam
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje podwójnej okrągłej liczby i życzę kolejnych sukcesów:)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w moim rozdaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję, a tobie życzę jeszcze większych sukcesów. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń