Obserwatorzy

niedziela, 21 kwietnia 2013

Cosmetics Poland - zapowiedz współpracy + Info

Witajcie Moi Drodzy !
Nie było mnie w blogosferze cały tydzień :(
Wszystko dlatego, iż podjęłam nową pracę, pierwszą taką na poważnie w swoim zawodzie ;-)
Praca jednak niestety pochłania niemal cały mój dzień, czas, resztki sił, które mi pozostają po powrocie do domu nie pozwalają mi już na pisanie recenzji, gdyż zwyczajnie jestem padnięta .... :(
Dlatego wybaczcie mi te przerwy, postaram się to wszystko jakoś nadgonić w czasie,mam mnóstwo zaległości w pisaniu recenzji, a czasu jeszcze mniej..
Do tego wczoraj byłam na uczelni i przeraziłam się ogromem nauki, zaliczeń, jaki mnie czeka w maju przed obroną ;-( Także totalna załamka mnie dopadła chwilowo, bo nie mam pojęcia, jak ja mam to wszystko ogarnąć... :D

********

Wracając do tematu blogosfery - zapraszam Was do małego wstępu mojej nowej współpracy z firmą :



Opis firmy :


Cosmetics Poland to świat kosmetyków naturalnych, organicznych i aromaterapii. To świat kosmetyków, które powstały w trosce o zdrowie i środowisko. To świat, który jest blisko natury.    
Tworząc naszą firmę chcemy podzielić się tym co najlepsze. Chcemy, aby kosmetyki i produkty naturalne były dostępne w każdym domu.
 Cosmetics Poland to miejsce, gdzie możesz kupić sprawdzone produkty naturalne uznanych marek dla całej rodziny.


Firma Cosmetics Poland niebawem otworzy swój sklep internetowy , gdzie będziecie mogli kupić kosmetyki, które najpierw ja dla Was przetestuję :)
Mam nadzieję, że moja opinia będzie pomocna dla każdego klienta sklepu Cosmetics Poland.


Marki kosmetyków, jakie będzie można znaleźć w sklepie to :




Crazy Rumors - www.crazyrumors.pl            







Laidbare - www.laidbare.pl









Pacific ShavingPacific Shaving -  www.pacificshaving.com






Cosmetics Poland  znajdziecie także na Facebook-u :
 
 
klik 






Zachęcam Was do polubienia profilu Cosmetics Poland i śledzenia rozwoju tej nowej firmy,gdyż bardzo ciekawie się zapowiada... :)

Już niebawem napiszę Wam więcej o kosmetykach dostępnych za pośrednictwem firmy Cosmetics Poland, jesteście ciekawi , co będę testować ?? :)

14 komentarzy:

  1. Gratuluje nawiązania nowej współpracy i życzę powodzenia w nowej pracy:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nie jest łatwo, ale początki zawsze są trudne ;)

      Usuń
  2. Jestem bardzo ciekawa co będziesz testować :) Lubię nowe firmy,jak coś nowego wchodzi na rynek :( gratuluję współpracy i czekamy na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, ciekawa jestem opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, postaram się dodać rzetelne recenzje ;)

      Usuń
  4. ale ci fajnie :) pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znałam tej marki ;) może przetestuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa, czekam na recenzje:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń