Obserwatorzy

wtorek, 9 kwietnia 2013

BingoSpa - Szampon Borowinowy i 7 ziół - RECENZJA

Zapraszam na recenzję kolejnego kosmetyku, jaki otrzymałam w ramach stałej współpracy z firmą BingoSpa:




Szampon borowinowy i 7 ziół BingoSpa

 Opis produktu :
 
Szampon borowinowy BingoSpa zawiera starannie dobrana kompozycja siedmiu naturalnych ekstraktów ziołowych:
  • z rozmarynu,
  • szałwii,
  • nasturcji,
  • łopianu,
  • cytryny,
  • sosn,
  • rukwii,
które wzmacniają cebulki włosowe, działają tonizująco. Szampon BingoSpa pomaga włosom odzyskać sprężystość, elastyczność i puszystość oraz powoduje, że mniej się przetłuszczają. Włosy są optymalnie nawilżone i odżywione na całej długości. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.





Opakowanie :
 
Szampon ma opakowanie w postaci wysokiej butelki o pojemności 300ml, czarno - biała etykieta i przezroczysta plastikowa butelka,która ukazuje piękny rubinowy kolor szamponu. 
Minusme opakowań kosmetyków BingoSpa w większości są nakrętki, która nie ułatwiają aplikacji po przez brak jakiegokolwiek dozownika, zdejmujemy nakrętkę i mamy duży otwór butelki..
Dlatego już świadoma tego faktu przyzwyczaiłam się do tych opakowań i sama wyposażyłam mój borowinowy szampon od BingoSpa specjalną, zastępczą nakrętką z mniejszym otworem :) Wykorzystałam nakrętkę z butelki innego szamponu, która idealnie wpasowała się :) Dzięki temu zabiegowi już nie muszę martwić się o to,że zbyt dużo wyleje mi się szamponu i tym samym zmarnuje.. Polecam i Wam taki mały trik :) 




Konsystencja i zapach :

Szampon posiada gęstą konsystencję, taką nietypową , jak dla szamponu, przez co wydobywa się go tym samym dość dużo i jeszcze szybciej go ubywa...
Kolor rubinowa czerwień, bardzo ładna ;-)
Niewątpliwie sam już kolor szamponu przykuwa oko..
Dodajmy do tego jeszcze wspaniały zapach - ewidentnie wyczuwamy w nim te 7 ziół :)
Szampon borowinowy wprawdzie, ale mi skojarzył się po zapachu z innym szamponem firmy Yves Rocher z chinowcem, który posiada taki sam kolor i zapach jak ten ! Także spodobał mi się ten szampon już od pierwszego wejrzenia i powąchania ;-)




Właściwości :


Szampon borowinowy i 7 ziół to jeden z moich ulubionych produktów do pielęgnacji włosów !
Jest to pierwszy szampon firmy BingoSpa, jaki miałam przyjemność przetestować i śmiało mogę powiedzieć, że jest on wart polecenia . Idealny dla moich ciemnych, brązowych włosów - podkreśla ich złote refleksy, gdyż mam obecnie nugatowy brąz.. Dobrze pieni się, oczyszcza włosy, nie splątuje ich, delikatnie nabłyszcza i dobrze odżywia ! Jego dużym atutem jest skład - ziołowe ekstrakty oraz zapach, jaki pozostawia na długo na włosach po umyciu ! Zdecydowanie zamówię go przy najbliższej okazji, gdyż cena jest równie zachęcająca - 10zł za 300ml szamponu - dobrego szamponu, to niewiele, prawda ? :) Włosy moje mają tendencje do przetłuszczania, a dzięki temu szamponowi faktycznie zauważyć można mniejsze ich przetłuszczanie ! Polecam !



Zamieszczam fotkę ze składem, gdyż coraz częściej mnie pytacie o szczegółowy skład kosmetyków :)


Pojemność : 300ml

Cena : 10,00zł

Do kupienia : tutaj

Producent : BingoSpa
 
 
 
 
 
Dziękuję firmie BingoSpa za możliwość przetestowania kosmetyku.


Mieliście ten szampon ?
Co o nim sądzicie ?

:)

2 komentarze:

  1. Świetna cena, myślałam, że szampon będzie droższy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam... Te opakowania mi się strasznie nie podobają;p Ale fajną ma cenę;)

    OdpowiedzUsuń