Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Revitacell Stem Cells Face Set - Recenzja

Dwa miesiące temu otrzymałam od firmy Revitacell do przetestowania :




Revitacell Stem Cells Face Set 



Zestaw regeneracyjny do skóry twarzy. Zestaw  składający się z  peelingu i bioaktywnej maski  do kompleksowej regeneracji skóry twarzy opracowany z wykorzystaniem NHAC Biocervin MIC-1 wytwarzanego na bazie opatentowanych komórek macierzystych MIC-1.




 Filozofia Revitacell :


Skuteczność, unikatowość, innowacyjność i naturalność potwierdzone naukowo – to podstawa filozofii biodermokosmetyków Revitacell. Wyjątkowa linia preparatów została stworzona po to, by każdy mógł wykorzystać potencjał komórek macierzystych w trosce o zdrowie i piękno swojej skóry.
Główne zadanie biodermokosmetyków Revitacell to sprawić, by skóra wszystkich osób, które z nich korzystają, była zdrowsza i piękniejsza. Filozofia marki opiera się na pięciu solidnych podstawach. Ich konsekwentna realizacja sprawia, że w laboratoriach Revitacell powstają produkty z najwyższej półki.

Filozofię marki Revitacell można określić wg  5 zasad :


1. Skuteczność
2. Unikatowość
3. Innowacyjność
4. Naturalność
5. Podstawa naukowa





Revitacell Stem Cells Face Set - Opis :


 W środku pudełka znalazłam  starannie zapakowane dwa kosmetyki w tubkach :

1. Kremowy peeling do twarzy z dodatkiem ekstraktu z owoców mango
2.  Bioaktywna rewitalizująco-rozświetlająca maska do twarzy na bazie opatentowanych komórek macierzystych MIC-1





Kremowy peeling do twarzy z dodatkiem ekstraktu z owoców mango - opis :


Kremowy peeling do twarzy wzbogacony ekstraktem z owoców mango, poprawiającym elastyczność i sprężystość skóry. Dokładnie złuszcza martwy naskórek, oczyszcza i pielęgnuje skórę, przygotowując ją do aplikacji znajdującej się w zestawie maski.Peeling w kontakcie z wodą zamienia się w delikatną piankę, zapewniając uczucie świeżości oraz gładkości skóry. Produkt zawiera substancje łagodzące, kojące oraz nawilżające (m.in.: pantenol, oliwa z oliwek), dzięki którym nie wysusza skóry i nie powoduje podrażnień. Peeling jest przeznaczony do każdego typu cery.

Składniki aktywne: ekstrakt z owoców mango, oliwa z oliwek, olej kokosowy, pantenol
Sposób użycia: opuszkami palców nanieść niewielką ilość peelingu na wilgotną skórę twarzy, okrężnymi ruchami wykonać delikatny masaż, omijając okolicę oczu i ust. Dokładnie spłukać letnią, bieżącą wodą.
Stosować 1 – 2 razy w tygodniu lub w za­leżności od potrzeb.

Przechowywanie: w suchym i chłodnym miejscu w celu ochrony aktywnych składników.
Dostępne opakowanie: tubka o pojemności 50 ml.

Peeling - składniki: Aqua, Polyethylene, Glycerin, Coco-Glucoside, Stearic Acid, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Helianthus Annuus Seed Oil, Mangifera Indica Fruit Extract, Butyrospermum Parkii Nut Shell Powder, Olea Europaea Oil, Cocos Nucifera Oil, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Potassium Hydroxide, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Lactic Acid.






Bioaktywna rewitalizująco-rozświetlająca maska do twarzy na bazie opatentowanych komórek macierzystych MIC-1 - opis :


Maska do twarzy zawiera unikalne połączenie NHAC Biocervin MIC-1 oraz witamin E i B3 jak również kwasu hialuronowego mające za zadanie aktywację naturalnej zdolności regeneracyjnej  oraz rewitalizację delikatnej skóry twarzy. Aktywne czynniki białkowe skutecznie liftingują skórę, zmniejszają przebarwienia oraz zapobiegają powstawaniu nowych. Substancje antyoksydacyjne chronią skórę przed wolnymi rodnikami. Maska ma delikatny zapach i lekką formułę. Szybko się wchłania. Już od pierwszego zastosowania skóra twarzy odzyskuje zdrowy i promienny wygląd, jest bardziej jędrna i gładka. 
Maska jest odpowiednia do każdego typu cery.

Składniki aktywne: NHAC Biocervin MIC-1, kwas hialuronowy, witamina E, witamina B3
Sposób użycia: nanieść niewielką ilość maski na czystą i suchą skórę, pozostawić do wchłonięcia. Po upływie około 10 minut ewentualny niewchłonięty nadmiar usunąć płatkiem kosmetycznym.
Stosować 1 – 2 razy w tygodniu lub w za­leżności od potrzeb.

Przechowywanie: w suchym i chłodnym miejscu w celu ochrony aktywnych składników.
Dostępne opakowanie: tubka o pojemności 50 ml.

Maska - składniki: Aqua, NHAC Biocervin MIC-1, Cyclopentasiloxane, Dimethicone Crosspolymer, Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer, Dimethiconol, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Isohexadecane, Polysorbate 60, Sorbitan Isostearate, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Spilanthes Acmella Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Olea Europaea Oil, Tocopheryl Acetate, Niacinamide, CI 77891, Mica, Silica, CI 77491, Parfum, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Disodium EDTA, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Lactic Acid, BHA.





Moja Opinia :


Na pudełku znajdziemy szczegółowe informacje dotyczące zastosowania, składu i efektów zestawu , który przeznaczony jest do pielęgnacji skóry twarzy. Zestaw składa się z dwóch tubek, w jednej jest peeling , a w drugiej bioaktywna maska . Każda z tubek zawiera 50 ml kosmetyku. Tubki otwieramy z łatwością, dodatkowo mały format tubek idealnie mieści się w dłoni. Zestaw Revitacell Stem Cells do twarzy testowałam 1,5 miesiąca i dopiero teraz po przetestowaniu w całości powyższych kosmetyków, mogę sprawiedliwie przejść do rzeczowej ich oceny. Nie rozumiem, jak można oceniać kosmetyki oparte na technologii macierzystych komórek po 1,2 tygodniach od zastosowania ?? A takie recenzje widziałam już..
Wynika to widocznie nie tylko z braku profesjonalizmy osoby testującej dany kosmetyk, ale także z braku podstawowej wiedzy odnośnie samej formuły kosmetyku.. Kosmetyki Revitacell bazują na opatentowanej linii komórek macierzystych MIC-1, które mają za zadanie opóźnić proces starzenia się komórek naskórka oraz samej skóry właściwej, ponadto preparaty Revitacell powinny także poprawić jędrność naszej skóry i zredukować zmarszczki . Resumując kosmetyki te stawiają same sobie wysokie zadanie ;-) 

Czy efekty, jakie uzyskałam po pełnej kuracji z Revitacell satysfakcjonują mnie ?

Na pytanie odpowiem za chwilkę, wcześniej opiszę Wam jak wygląda konsystencja kosmetyków.
Przyznam szczerze, że od pierwszego spotkania, powąchania, "przemacania" kosmetyków Revitacell - zakochała się w nich ! :) Dlaczego ?  - Kosmetyki te są tak luksusowe, już sam zapach powiał luksusem, czymś, co kojarzy mi się z bardzo drogim salonem SPA, profesjonalną obsługą i wysoką jakością ! Marki Revitacell nie znałam wcześniej, dlatego byłam tym bardziej ciekawa, czy to , co pisze na opakowaniach kosmetyków, przekłada się w rzeczywistości na wysoko efekt zadowolenia .. Nie wahając się  ani chwili, przystąpiłam do moich domowych badań kosmetyków Revitacell - oczywiście po przez testowanie ich na mojej jakże kapryśnej twarzy :) Z tego całego podekscytowania , zapomniałam wyobraźcie sobie , żeby zrobić fotki , jak wygląda konsystencja peelingu i maski.. Po prostu nie zdążyłam :D Jak już sobie przypomniałam, to było po ptokach.. Same resztki na dnie tubki : ( Dlatego opiszę Wam słownie jak wyglądała i pachniała konsystencja peelingu i maski :

Peeling - konsystencja i zapach :

Peeling Revitacell okazał się być moim ulubieńcem nr 1, gdyż posiada dosyć grube ziarenka - tzw. "zdzieraki", które dogłębnie peelingują skórę twarzy, pozostawiając ją niewyobrażalnie gładką !
Zapach przyjemnny, delikatny, pachnie owocami, mango i nietylko :) Te ziarenka , które nazywałam pestkami - zdzierakami, czyniły z moją cerą cuda ! Już dawno nie miałam tak dobrego jakościowo peelingu. Konsystencja gęsta, kolor beżowy .


Maska - konsystencja i zapach :

Natomiast maska ma zupełnie już inną konsystencję, na pewno o wiele bardziej delikatniejszą dla skóry. Jest niczym kompres , koi naszą skórę po dogłębnym oczyszczeniu.. Piękny złoty kolor, konsystencja gęsta, nie wylewa się, łatwa w aplikacji i wydajna. Maska tak pięknie pachnie, że nie sposób określić, jaki jest to zapach.. Po prostu nazywam zapach ten luksusem :)


Efekty kuracji :

Podsumowując po ponad miesiącu stosowania peelingu oraz maski Revitacell , moja skóra twarzy, która wyamaga regularnego oczyszczania porów i nadmiaru sebum, stała się bardziej "zdyscyplinowana", czyli ustabilizowała się produkcja sebum. Dzięki peelingowi pory stały się mniej widoczne , gdyż zostały oczyszczone z zaskórników. Maska natomiast zrewitalizowała moją cerę, dodała jej nowego blasku.. Moja cera zazwyczaj posiada ziemisty , szary odcień, który typowy jest dla cery mieszanej / tłustej.. Teraz mam wrażenie, że moja twarz nabrała wyrazistego blasku !! Skóra twarzy jest jędrna, napięta, ładnie wygładzona. O zmarszczkach nie wypowiem się, gdyż właściwie to niewiele ich mam :)) Ten etap dopiero przede mną.. :)
Kuracja Revitacell do twarzy jest odpowiednia dla każdego rodzaju cery, super sprawdzi się w przypadku cery takiej jak moja czyli tłusta / mieszana / trądzikowa. Kosmetyki o poj. 50 ml są bardzo wydajne, mi wystarczyły aż na 1,5 miesiąca kuracji, gdzie stosowałam peeling 2 razy w tygodniu, a maseczkę raz na tydzień ( obficie smarując całą twarz ). Nie żałowałam tej maski, starałam się wykorzystać jej zawartość aż po samo dno tubki.  Jestem zdecydowanie zadowolona z efektów kuracji zestawem Revitacell !!!!
Jedynym minusem tego zestawu jest cena , która troszkę przeraża mój portfel :)
 Jednak , czego nie robi się, by być piękną, prawda ?



Revitacell Stem Cells Face Set 

- Cena : 140zł

Do kupienia tutaj : klik


Dziękuję firmie Revitacell za możliwość przetestowania kosmetyków !

10 komentarzy:

  1. Ja od Rewitacell mam środek pod oczy, jest całkiem dobry.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam nic ich firmy jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam przyjemność poznać kremy - dla mnie idealne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam okazję testować serię do rąk z tej firmy :)

    Mój blog: www.testowanie-produktow.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo rzetelna recenzja :)
    Szkoda ,ze kosmetyk jest taki drogi... Wtedy pewnie bym się na niego skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-)
      Cena faktycznie troszkę spora :/
      Ale jakościowo kosmetyki Revitacell są rewelacyjne !

      Usuń
  6. Poczekam może na jakąś promocje! Może wtedy go wupróbuje

    OdpowiedzUsuń