Obserwatorzy

środa, 13 marca 2013

Nowości u mnie - post paczkowy :)

Witam po krótkiej przerwie ! 
Byłam troszkę ostatnio zapracowana, ale powracam do Was z moimi nowościami :)
Na moim blogu będą gościć w przyszłości :



Gorvita bardzo mile mnie zaskoczyła niespodziewaną paczką,owianą tajemnicą, gdyż nie wiedziałam nawet, ze firma coś mi wyśle ;-) Kurier dostarczył paczuszkę a w niej 3produkty :

- Spidy - witaminy i minerały dla młodych ludzi
( W sam raz na początek nadchodzącej wiosny :)

- Maść Arnikowa,

- Kremo-żel do stóp.

Bardzo dziękuję firmie Gorvita za nawiązanie współpracy i przesłanie kosmetyków oraz suplementu diety.


2. Colgate - wygrana w Konkursie na Fb pt. " Rozjaśnij swój uśmiech!" ;-)




W zestawie otrzymałam :

- Szczoteczka Medium,

- Płyn do płukania jamy ustnej bez alkoholu 500 ml

- Pasta do zębów Zaawansowane Wybielanie 125 ml.


A od 15 marca rusza nowa akcja Colgate !!!

W Rossmannie będzie można wymienić dowolną, zużytą szczoteczkę do zębów na nową Colgate !

Więcej info tutaj : klik








3. Nowa współpraca z e-FIORE :




W ramach współpracy otrzymałam do przetestowania 2 kosmetyki :




- Olejek Arganoway - Surowy, czysty olej BIO, poj. 50ml 

- Mydło ręcznie robione, różane do higieny intymnej, kula, waga : 100g

Recenzje powyższych kosmetyków zobaczycie jeszcze w tym tygodniu u  mnie, gdyż kosmetyki otrzymałam ponad tydzień temu i zdążyłam już je przetestować ;-) Mam dużo do opowiedzenia na ich temat.. 



4. Paczka to duża paczka , na którą czekałam już od pewnego czasu.. :)

Nowa współpraca z Lubelską firmą - producentem przetworów warzywnych i owocowych :





A sama paczka o dużych gabarytach i jeszcze większej wadze wyglądała tak :



W środku pyszna zawartość :


- Jabłka prażone 900g (!)

- ketchup ziołowy do pizzy 480g

- sos czosnkowy 420g

- sos paprykowo-czosnkowy 480g

- sos węgierski 300g



Całość bardzo dobrze zabezpieczona przed niechcianymi potłuczeniami :)

Ketchupy są w plastikowych  butelkach, a jabłka oraz sos węgierski w szklanych słoikach.



Dziękuję firmie Reypol za przesłanie produktów do testów.


5. Kolejna nowa współpraca z firmą Bandi .

W ramach współpracy miałam możliwość wyboru jednego, dowolnego kosmetyku z całego asortymentu sklepu Bandi. Po długim namyśle, postanowiłam wybrać sobie :

- Oczyszczający żel do twarzy z linii : "Young Care ", poj. 200ml


 

Dodatkowo w paczce znalazłam także dużą ilość próbek różnych kosmetyków Bandi, które także będę mogła wypróbować :) Bardzo cenię markę Bandi , bardzo ucieszyłam się z tej współpracy :)



Dziękuję firmie Bandi za nawiązanie współpracy .


6. Paczka dotarła dziś, kurier dostarczył mi przesyłkę w ramach nowo podjętej współpracy z 




W ramach współpracy z Przemiłą Panią Jolą z Get in Touch wybrałam sobie 3 produkty :

- Pędzel do pudru Sense & Body,

- Szampon do włosów z olejkiem arganowym Marc Anthony 250ml,

- Odżywka do włosów z olejkiem arganowym Marc Anthony 250ml.


Bardzo dziękuję Agencji Get in Touch za nawiązanie współpracy ze mną i możliwość wyboru kosmetyków do przetestowania. Dodatkowo otrzymałam imienną kartkę od przedstawiciela firmy Sense&Body ;-)



7. Ostatnia nowość u mnie to zamówienie z Avon-u, z 2 ostatnich katalogów :



Już dawno zamawiałam cokolwiek z Avonu, wiec postanowiłam nadrobić zaległości :)
Kuszące ceny maseczek do twarzy po 9,99zł z linii Planet Spa nie mogły pozostać mi obojętne..
Byłam ciekawa nowości - maski z płatkami róży,która jak opiszę jest totalną klapą... 
Była w promocyjnej cenie 8,99zł , ale to i tak uważam, ze pieniądze w błoto wyrzucone..
Kolejna nowość z linii Planet Spa - maska do twarzy z Żeń-szeniem typu Peel-off również w cenie 9,99zł . 
Z oferty netto udało mi się upolować również po atrakcyjnej cenie 11,90zł 24k złotą szminkę do ust Ultra Colour Rich - wybrałam odcień "Nude Gold" - przepięknie lśni i nawilża usta , posiada złote iskrzące dorbinki. Upolowałam także z te samej linii 24k tusz do rzęs czarny ze złotymi drobinkami za 9,90zł !! Kolejna Avon-owska nowość , którą zamówiłam to : Żelowa odżywka do paznokci -również 10zł bez 1 gr. Jest całkiem fajna, napiszę o niej też więcej wkrótce, już ją testuję. Moja sprawdzona od kilku już lat, niezawodna maska Planet Spa z Minerałami z morza Martwego - okazyjna cena 9,99zł. Krem do rąk o zapachu róży, świetnie nawilża i nie pozostawia tłustego filmu, cena 4,99zł. Ostatnia maska do twarzy z Clearskin typu Peel-Off z oferty netto, cena 5,90zł !




I to by było na tyle ;-)

Czekam na kolejne przesyłki w ramach nowych współprac , tymczasem mam ogrom kosmetyków do przetestowania :)

****


Przy okazji przypominam o trwającym u mnie Konkursie Wiosennym !!!

Nagrody czekają ;-)






Na zgłoszenia macie czas do : 31 marca .

Zapraszam !!!

15 komentarzy:

  1. Gratuluję współprac :) świetne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne paczki :D
    Miłych testów.
    Maseczkę błotną z Avonu bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. tez czekam na paczuszke od Bandi :)
    no i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego:) Udanego testowania, czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, same dobroci :D
    Bandi to dobra firma, będziesz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mialam zadnego z tych kosmetykow
    ciekawa jestem firmy bandi
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  7. Szalejesz, bardzo ciekawe testy ! :) Gratuluje i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej mi się pędzel podoba, udanych testów:*

    OdpowiedzUsuń
  9. będziesz miała co próbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem nową czytelniczką tego typu blogów i jestem ciekawa jak nawiązujesz takie współprace ;) Co do przesyłki z Avonu u mnie maseczka z róży się sprawdza. Moja skóra staje się gładka i miękka. ;) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalna ta nagroda od Colgate. No i paczka od Reypol - takie duże współprace zawsze cieszą, zwłaszcza jeśli można ich od razu spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń