Obserwatorzy

sobota, 2 marca 2013

Przegląd poczty + Zapowiedz Konkursu u mnie !

Dzisiaj przegląd przesyłek z całego tygodnia :



1. W ramach nowo zawartej współpracy z JM Spa & Wellness otrzymałam do przetestowania Regeneracyjne, nawilżające masło do ciała poj. 50ml, producenta Scandia Cosmetics SA.

Pozostałe 3 mydełka : cytrynowe, makowe i arganowe wybrałam sobie sama  podczas zakupów , pisałam już o nich tutaj .

Współpraca JM Spa & Wellness zapowiada się bardzo ciekawie, niebawem napiszę Wam o tej firmie więcej.





2. Kolejna nowa współpraca zawarta jest z drogerią kosmetyczną o nazwie ezebra z siedzibą w bliskim mi Lublinie. Współpracę z ezebrą zawarłam jeszcze pod koniec października ubiegłego roku... :) Na tą przesyłkę - pierwszą partię kosmetyków do przetestowania czekałam (UWAGA!) 4 miesiące !!! To chyba najdłużej wyczekiwana przesyłka ze wszystkich... Jednak jest na to wytłumaczenie, sklep przenosił swoją siedzibę w nowe miejsce, zmiana lokalu i stąd te opóźnienia. Podobnie jak pozostałe blogerki współpracujące z tą drogerią, otrzymałam do testów kosmetyki marki Manhattan :

- Lakier do paznokci Manhattan, odcień nr 5 o poj. 11ml, kolor miętowy, połyskliwy z edycji limitowanej,
- Żel do pielęgnacji cery trądzikowej, poj. 20ml również Manhattan,
- Manhattan,  Khol Kajal Eyeliner, 5g Brązowy nr 3

Najbardziej zadowolona jestem z lakieru do paznokci . Ciekawa jestem jak sprawdzi się ten eyeliner w ołówku, gdyż z reguły używam jedynie eyelinery w płynie.





3. Kolejna przesyłka pochodzi od firmy Mariza . W ramach stałej współpracy otrzymałam od przemiłej Eweliny kosmetyki,które mogłam sama sobie wybrać ;-) Jest to moja już druga przesyłka od Eweliny, tym razem będę testować :

- Lakier do paznokci Brilliant z iskrzącymi drobinkami ( prześliczny!), poj. 10 ml,
- Matowy cień do powiek,  nr 20 Ice coffee,
- Odprężająca sól do kąpieli, Lawenda - linia SPA, 100% z Morza Martwego, 200g,
- Nawilżający balsam do ciała,  Jaśmin z zieloną herbatą i olejkiem awokado, poj. 250ml

Balsam i sól do kąpieli pachną wspaniale ! :) Więcej oczywiście napisze w recenzjach. 
Mariza posiada bardzo ciekawą linię kosmetyków SPA...





4. Przesyłka to świeżo zawarta nowa współpraca z Dr Duda
Kosmetyki dra Dudy bardzo mnie zaciekawiły ze względu na ich skład, są to w 100% uzdrowiskowe , naturalne kosmetyki.  


Kilka słów wprowadzających o firmie Dr Duda :





"Przedsiębiorstwo Produkcyjno- Handlowo-Usługowe Bio-Galen s.c. (Krystyna Duda, Dariusz Duda, Roman Duda) istnieje od 1993 roku i zajmuje się produkcją kosmetyków uzdrowiskowych.

 Przedrostek "Bio" w naszej nazwie w pełni uzasadnia, iż produkowane przez nas kosmetyki uzdrowiskowe oparte są na bazie naturalnych surowców uzdrowiskowych, głównie na wodzie siarczkowo-siarkowodorowej słonej i borowinie."

 

To by było na tyle, jeśli chodzi o ten tydzień, czekam na zaległe przesyłki w ramach kolejnych nowych współprac:) 







UWAGA ! 

Jutro ogłoszę Nowy KONKURS na moim blogu z okazji zbliżającego się święta Dnia Kobiet :) Do wygrania będzie bardzo atrakcyjny zestaw, składający się nie tylko z kosmetyku, ale także : kosmetyczki, szkatułki na biżuterię i wielkiej Księgi Urody , Makijażu, Wizażu autorstwa Mary Quant !! Już teraz zapraszam Was gorąco do udziału:) Nagrody naprawdę postarałam się zorganizować ciekawe i liczę na Waszą dużą aktywność zgłoszeń :) 


Startujemy już jutro , jak tylko dopracuję Regulamin Konkursu :)

Zapraszam !

22 komentarze:

  1. wyczekuje konkursu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę Ci się tego nazbierało:P Zazdroszczę:P ciekawi mnie ten żel do cery trądzikowej:)
    No i oczywiście czekam na jutro:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje, wspaniałe współprace;) !

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i nie znane mi w większości kosmetyki :) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się przybliżyć Wam bardziej te kosmetyki :)

      Usuń
  5. To będziesz miała co testować:) Czekam na konkurs:P Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. Ja od ezebra.pl mam jeszcze Miss Sporty oprócz Manhattanu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Widziałam, widziałam, masz wg mnie ciekawsze kosmetyki..

      Usuń
  7. Gratuluję współpracy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne paczuszki.
    Lakier z Marizy bardzo mi się podoba - widziałam już go na kilku blogach. Kolor ma genialny !

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, spooooorrrooo tego :D
    Też czekam na przesyłkę od Marizy, również z tym samym lakierem, niestety moja poczta ostatnio strasznie szwankuje :/

    OdpowiedzUsuń