Obserwatorzy

piątek, 13 lipca 2012

"Na bogato " - Marsyl

Witam serdecznie :)
Nawiązałam współpracę z bardzo uprzejmym Panem z firmy Przyprawy Marsyl.
Po wymianie kilku maili otrzymałam expresową ogromną paczkę z asortymentem firmy Marsyl.
Zawartość paczki robi naprawdę bardzo duże wrażenie, jestem ogromnie zadowolona z jej zawartości, gdyż otrzymałam sporą ilość produktów marki Marsyl do przetestowania plus miła niespodzianka - gadżety kuchenne :-) Zapraszam do poniższej recenzji otrzymanej paczki w ramach współpracy z firmą Marsyl .


Na początku napiszę kilka słów o samej firmie Marsyl :


Marsyl, producent przypraw oraz dodatków kulinarnych.
W ofercie tej firmy znajdziemy takie produkty, jak np. : mieszanki przyprawowe, suszone warzywa, dodatki do ciast, bakalie, herbaty oraz wiele innych produktów. Producent przypraw Marsyl posiada wieloletnie doświadczenie w branży, a priorytetem firmy jest najwyższa klasa asortymentu. Potwierdzeniem tego są otrzymane przez firmę Marsyl certyfikaty i wyróżnienia :

" Marsyl trzykrotnym laureatem konkursu Jakość Roku ! "

Kapituła konkursu Jakość Roku, przyznała firmie Marsyl statuetkę Jakość Roku ZŁOTO. To wyjątkowe wyróżnienie przyznawane jest tym firmom, które od co najmniej trzech lat udowadniają swoją postawą szczególną dbałość o jakość oferowanych produktów :

Marsyl trzykrotnym laureatem konkursu Jakość Roku !



Na drugie wyróżnienie zasłużyły produkowane w firmie Marsyl bakalie, którym nadano tytuł „Jakość Roku 2011”, tym samym przyznając prawo do oznaczania produktów firmy znakami jakości:

Marsyl trzykrotnym laureatem konkursu Jakość Roku !

Producent Marsyl przedstawia w następujący sposób swój zakres działalności :

"Firma Marsyl to producent przypraw, bakalii i herbat. Posiadamy w swojej ofercie kilkadziesiąt rodzajów przypraw, mieszanek przyprawowych, ziół, bakalii, dodatków do ciast. W naszej ofercie znajdą również Państwo gamę najpopularniejszych herbat, a także susze i produkty rolne. Swoje towary kierujemy zarówno do gospodarstw domowych w opakowaniach jednostkowych, jak i przedsiębiorstw produkcyjnych w opakowaniach cateringowych. Opakowania cateringowe obejmują większość oferowanych produktów w opakowaniach jednostkowych. Nasze artykuły rozprowadzane są na terenie całego kraju."

Więcej informacji znajdziecie na stronie producenta :

Marsyl - Producent Przypraw

A jak wyglądała zawartość mojej paczki od producenta Marsyl ? :)

- "Na bogato " :



 Zawartość paczki waży prawie 5 kg :)

Moja recenzja z wykorzystaniem powyższych przypraw już niebawem ...

Zapraszam :)

2 komentarze:

  1. No całkiem jak moja dzisiejsza paczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobne :)
      Najbardziej ucieszyłam się z zawartości suszonych owoców - moreli , żurawiny oraz migdałów. Trzymałam je aż do teraz i wykorzystam je do wypieku ciast :) Mak, posypki i wiórki także uchowały się :)

      Usuń